דיווח: טוויטר סירבה ל-10 מיליארד ד' מגוגל, וסובלת מסכסוכים פנימיים
לפי "פורצ'ן" גם פייסבוק ומיקרוסופט התעניינו ברכישת האתר החברתי, שמתמודד עם הכנסות נמוכות מפרסום ועם ירידה במשך הזמן שהגולשים מבלים בו. ביז סטון בתגובה: "פורצ'ן מנסה להפיל את האתר שהם הרימו"
ספק אם למחירים המוצעים תמורת טוויטר יש הצדקה של ממש: האתר אמנם מדווח על כ-200 מיליון משתמשים, אך על פי הערכות פורצ'ן רק עשירית מהם נכנסים אליו בפועל באופן קבוע. קרוב למחצית מהחשבונות אינם פעילים, ו-90% מהתוכן באתר מיוצר על ידי פחות מ-25% מהמשתמשים.
המגזין מעריך עוד שההכנסות מפרסום של טוויטר בשנת 2010 עמדו על 45 מיליון דולר בלבד, בעוד הכנסותיה של פייסבוק עמדו על 1.86 מיליארד. בעיה נוספת של השירות, לפי פורצ'ן, היא האטה במספר המשתמשים החדשים, וירידה במשך השימוש: אם במרץ 2010 המשתמש האמריקאי הממוצע בילה בטוויטר 14 דקות ושש שניות מדי חודש, במרץ 2011 הנתון עמד על 12 דקות ו-37 שניות.
בעיה נוספת שעליה מדווח המגזין היא שורה של סכסוכים בקרב מנהלי החברה ומייסדיה, תוך שהוא מצביע על תחלופה מהירה בתפקיד המנכ"ל ועל כך שמייסדים עזבו את החברה וחזרו אליה. בישיבת חבר המנהלים האחרון בינואר נערכה פגישה סגורה, שבה התקבלו החלטות מעשיות בנוגע לאתר. חלק מהמשתתפים חשו שג'ון דואר לא אמור להיות בה, משום שהוא מכהן גם בחבר המנהלים של גוגל, שניסתה אז לרכוש את טוויטר.
המאמר של פורצ'ן עורר כעס בטוויטר: המייסד ביז סטון כתב פוסט בבלוג שלו, שבו האשים את פורצ'ן כי תקף את טוויטר מתוך מגמה "להפיל את האתר שהם הרימו", בציינו שבעבר הקדיש המגזין כמה כתבות מחמיאות לטוויטר.