אמזון מציעה: קינדל בזול - אבל עם פרסומות
יצרנית קורא הספרים הדיגיטליים המצליח מאפשרת לרכוש אותו ב-114 דולר בלבד. לפי שעה לא ניתן להזמין את הגרסה המוזלת מישראל
את
המהלך של שילוב פרסומות במוצרים הוא ראשוני מסוגו מבחינת אמזון, ובחברה הקפידו להדגיש כי חוויית הקריאה של המשתמש לא תשתנה. הפרסומות יוצגו בשני מקומות בלבד: כשומר מסך בזמן שהקינדל במצב המתנה, ובתחתית עמוד הבית של קורא הספרים הדיגיטליים - ולא בתוך הספרים עצמם. אמזון הודיעה כי בין החברות שהביעו עניין בפרסום בקינדל נמצאת חברת הרכב ביואיק, וכי גם ענקית המסחר המקוון עצמה תפרסם שם את מוצריה.
על פי הערכת חברת המעקב גרטנר, היקף רכישות הספרים הדיגיטליים בארה"ב צפוי להכפיל את עצמו עד 2015, ולהגיע לשווי שוק של 2.8 מיליארד דולר. עם זאת, עד כה אמזון נמנעה מלפרסם נתונים מדויקים על מספר מכשירי הקינדל או הספרים הדיגיטליים שמכרה.