פייסבוק צירפה בכיר מטיים וורנר כדי לקדם את תחום הפרסום
מארק ד'ארסי שימש כנשיא קבוצת גלובל מדיה של טיים וורנר. מציע למצוא "דרכים חדשות" שבהן מפרסמים יכולים להשתמש במידע אישי של גולשים - מה שעשוי להגביר את המחלוקת בנוגע לפרטיות ברשת החברתית
פייסבוק הודיעה כי צירפה לשורותיה את מארק ד'ארסי, נשיא קבוצת גלובל מדיה של טיים וורנר. ד'ארסי ישמש כפייסבוק בתפקיד המכונה "מנהל הפתרונות היצירתיים העולמי", בניסיון לחזק את האטרקטיביות של שירותי המודעות שמציעה הרשת החברתית.
"הוול סטריט ג'ורנל" מדווח שד'ארסי הניו
"יש צורך גדול לקהילה הקריאטיבית ללמוד כיצד למנף את הכוח המדהים של פייסבוק על מנת לשפר את האופן שבו מותגים מספרים סיפורים", הסביר ד'ארסי. לדבריו, גישתה של פייסבוק לפרסום מתאימה לשינוי רחב יותר בשיווק: ממודעות שמפריעות לתוכן לשיווק אינטראקטיבי. "צריך לעשות משהו שמוסיף ערך לקהל" הוא אומר.
האפשרויות הללו, לפי ד'ארסי, כוללות גם כמה רעיונות שלא ממש ישמחו את שוחרי הפרטיות ברשת: בחינת דרכים חדשות שבהן המפרסמים יוכלו להשתמש בתאריך יום ההולדת, התמונות ומידע אחר שהמשתמשים מכניסים לחשבון הפייסבוק שלהם. כמו כן ציין ד'ארסי כי בכוונתו לעבוד עם אנשים מעולם המוסיקה, הטלוויזיה והקולנוע כדי לפתח דרכים לשפר את חווית השימוש בפייסבוק.
סמנכ"לית התפעול של פייסבוק, שריל סנדברג, מסרה כי ד'ארסי "מבין כי שיווק צריך להיות פעיל ויעיל יותר, והניסיון שלו יעזור למותגים ולסוכנויות להתקדם".