יבמ השיקה יוזמה חדשה לקידום מערכות מסחר קמעונאי חכם באמצעות האינטרנט
היקף השוק עומד, לפי הערכה, על 70 מיליארד דולר
ביבמ מעריכים כי פוטנציאל השוק בתחום הזה עומד כבר כיום על 70 מיליארד דולר והוא עתיד לצמוח במהירות. סדרת רכישות של יבמ ובמרכזן
70% מהאינטראקציות הראשוניות של צרכנים עם מוצר או שירות מתרחשים כיום ברשת האינטרנט. עם שני מיליארד מקושרים ו-600 מיליון משתמשים בפייסבוק, הופך ההיזון החוזר של הלקוחות באינטרנט לעניין קריטי לחברות הפועלות בעולם מוצרי הצריכה: בשנה האחרונה, למשל, בוצעו רכישות ב-119 מיליארד דולר ממכשירים ניידים.
שירותי הייעוץ החדשים של יבמ בתחום המסחר הקמעונאי ברשת, יסופקו על ידי יותר מ- 1,200 מומחים בכל העולם.
במקביל, חשפה יבמ תוכנה חדשה לניתוח עסקי אנליטי, הפועלת בסביבת ענן מחשוב שתאפשר לחברות לנטר בזמן אמת את נוכחות המותגים שלהן, בערוצי מדיה חברתיים – על מנת להעריך טוב יותר את האפקטיביות והיעילות של שירותים ומוצרים חדשים. כך, ניתן יהיה גם לבצע התאמות נדרשות במסעות שיווק, פרסום ומכירות, ולצאת במיזמי מכירות מקוונים.
תוכנה חדשה נוספת של יבמ תאפשר אוטומטיזציה של תהליך התכנון והאספקה של חוויית משתמש מותאמת אישית באתרי מכירות, לרבות התאמה אישית של קמפיינים שיווקיים באמצעות מכשירי קצה ניידים ובמיוחד טלפונים סלולאריים חכמים.