חשש לעתידו של פליקר
שירות התמונות הפופולרי מתמודד מצד אחד עם שמועות על כוונת יאהו למכור אותו, ומצד שני עם עלייתה של פייסבוק
לפני כחודשיים, כאשר הודיעה יאהו על גל פיטורים, יחד עם כוונת למכור את שירות הסימניות Delicious, נפוצו גם שמועות על כך שהחברה עומדת למכור או לסגור את שירות התמונות הפופולרי פליקר. המועות שניזונו בין השאר מכך שחלק ניכר מהצוות של פליקר פוטר. יאהו הכחישה בתוקף, אך לפי דיווח
של הניו יורק טיימס אמש (א'), החשש לגורלו של השירות עדיין מנקר.
פליקר נחשב לחלוץ בתחום שירותי התמונות החברתיים, והוא רווחי, מבחינתה של יאהו - בזכות מספר גדול של לקוחות משלמים. אבל בדצמבר 2010 ירד מספר המבקרים בארה"ב באתר לכ-23.1 מיליון, ירידה של 16% בהשוואה לדצמבר 2009.
קרול בארץ, מנכ"לית יאהו. על אף רווחיותו של פליקר, הוא נמצא בירידה צילום: MCT
בעיה מרכזית מבחינת פליקר היא התחרות שמציבה לו פייסבוק: הרשת החברתית מאפשרת העלאה תמונות ללא הגבלה, בעוד שפליקר מאפשר העלאה של 200 תמונות בלבד - שאחריהן הוא דורש מנוי. אף שמבקרים רואים בפליקר אתר לתמונות איכותיות ומושקעות ומתארים את פייסבוק כאתר שהתמונות שלו מיועדות לצילומים מהירים של חברים, המעבר של משתמשים מפליקר לפייסבוק לא מסייע לשירות. אם השימוש בפליקר ירד בין דצמבר 2009 לדצמבר 2010, בפייסבוק הוא עלה ב-92%, ובדצמבר 2010 השתמשו בשירות התמונות של פייסבוק כ-123.9 מיליוני משתמשים.
אנליסטים אמרו לניו יורק טיימס כי "רשת האינטרנט הופכת יותר ויותר ללווין של פייסבוק", וציינו שמשתמשי פייסבוק נכנסים אליו לפחות פעם אחת ביום, מה שאי אפשר לומר על פליקר. אחד משני מייסדי פליקר, סטיוארט באטרפילד, טוען שיאהו מעולם לא השקיעה בפליקר את הנדרש, ושהיא הזניחה אותו במשך שנים. למשל, באטרפילד אומר שהוא רצה למקד את השירות בתמונות של אירועים חדשותיים, והביורוקרטיה של יאהו גרמה לדחיה של שנים בנושא.