אינטרלוד של יוני בלוך צפויה לגייס 3 מיליון דולר מקרן סקויה
החברה התל-אביבית, שפיתחה טכנולוגיה המאפשרת יצירת סרטוני וידיאו אינטראקטיביים, עבדה עד כה במימון עצמי של המייסדים
הסטארט-אפ אינטרלוד (Interlude) של האמן יוני בלוך צפוי לצאת בקרוב לסבב גיוס הון של כ-3 מיליון דולר מקרן סקויה. זהו גיוס הון משמעותי ראשון לחברה, שעד כה עבדה במימון עצמי של המייסדים.
אינטרלוד מפתחת טכנולוגיה להפיכת סרטונים ופרסומות לאינטראקטיביים, ומאפשרת לצופה
החברה זכתה בפרס הראשון במספר תחרויות סטארט-אפ, בהן טקונומי, טקאביב וניו-יורק וידיאו, ולאחרונה שיתפה פעולה עם נוקיה ישראל בהפקת פרסומות לסמארטפונים החדשים N8 ו-C7. לצד בלוך והפזמונאי ברק פלדמן, מקימי החברה היו טל זובלסקי, לשעבר איש קריאייטיב ממקאן אריקסון, וכפיר רוטברד מאוברון. לפי מאגר המחקר IVC מועסקים בחברה התל-אביבית 10 עובדים.
סקויה נוטה לרוב להשקיע בחברות בעלות מוצר טכנולוגי מורכב הפונה לארגונים גדולים. סוג ההשקעה באינטרלוד אינו שכיח מבחינת החברה, ומצטרף להשקעות בחברת הגיימינג גיימגראנד, ובחברת סנאפטו ששיתפה לאחרונה פעולה עם פייסבוק בפיתוח אפליקציה סלולרית.
מאינטרלוד ומסקויה לא נמסרה תגובה.