סקייפ הוסיפה שיחות וידיאו לאייפון, ומסבירה את הסיבות לקריסה
שיחות הווידיאו של החברה מגיעות למכשירי אפל, שבהם כבר פועלים שירותים דומים. החברה הסבירה איך אירעה תקלת התוכנה שגרמה לנפילת שירותיה
סקייפ, השירות הפופולרי בעולם לשיחות קוליות ברשת, הוסיפה אפשרות לנהל שיחות וידיאו באפליקציה שלה למכשירי אפל. האפליקציה המעודכנת נמכרת בחינם באייטיונז. היא מאפשרת לערוך שיחות וידיאו באמצעות סקייפ עם מכשירי אייפון 4 ו-3GS, או אייפוד טאץ' מהדור הרביעי.
בכך
בתוך כך הודיעה אמש (ד') סקייפ כי התקלה שאירעה לפני כשבוע והשביתה את שירותיה נבעה מבעיית תוכנה, והודיעה כי תפצה את לקוחותיה. בהודעה בבלוג של החברה, כתב סמנכ"ל המידע של סקייפ, לארס ראבה כי התקלה נמשכה כ-24 שעות, וכי כמעט כל הלקוחות נפגעו.
התקלה, לדבריו, נבעה מכך שמספר שרתים של החברה סבלו מעומס יתר, מה שהוביל לכך שמספר מחשבים החלו להעביר את המסרים באיטיות. 20% מלקוחות החברה נפגעו מיידית, ושאר השרתים לא הצליחו לעמוד בעומס - מה שגרם לקריסה כללית. כעבור כיממה הצליחה סקייפ להתאושש, וכ-21 מיליון משתמשים התחברו לשירות, ירידה של 10% ביחס לממוצע. מאז הצליחה סקייפ לחזור לפעילות שגרתית.
החברה כבר הודיעה כי תפצה את הלקוחות: משתמשים שרכשו תוכניות של תשלום מראש (pre pay) או pay as you go יקבלו פיצוי של 30 דקות שיחה חינם - העולים דולר אחד בלבד. מנויים רגילים יקבלו שבוע נוסף חינם. בממוצע, כ-124 מיליון לקוחות עושים שימוש בשירותי סקייפ מדי חודש.