המשחק CityVille של זינגה עוקף את פארמוויל
הצלחה לזינגה: המשחק החדש שלה עקף במספר המשתמשים את פארמוויל הוותיק בתוך 22 יום מהשקתו, ולפי ההערכות משחקים בו כ-62 מיליון איש
סיטיוויל הפך להצלחה מסחררת מרגע צאתו בתחילת דצמבר: תוך מעט יותר משבועיים, הוא צבר 48 מיליון משתמשים. המשחק מתבסס על פארמוויל הוותיק, אבל משלב אלמנטים של המשחק המצליח SimCity: הוא מאפשר לשחקן לבנות עיר משלו ולהביא אותה לשגשוג. הפעם, זינגה מנסה להגיע ליותר שיתוף בין שחקנים: ניתן, למשל, לבנות רשת של חנויות ולהפעיל אותן בערים של חבריחם. בכיר בזינגה אמר כי המטרה הייתה ליצור משחק שיצור תחושה קרובה ככל האפשר לזמן אמת.
לזינגה יש, לדבריה, כ-320 מיליוני משתמשים, וכשלושה מיליונים מהם משחקים במשחקיה בו זמנית בכל רגע נתון. עיקר פעילותה של זינגה היא בפייסבוק, אם כי היא חתמה על עסקאות שיתוף גם עם חברות אחרות כמו יאהו, וגוגל השקיעה בה כ-100 מיליון דולר. רווחיה של זינגה נשענים על פרסומות בפייסבוק, אבל גם על מכירת טובין וירטואליים - חפצים שניתן לעשות בהם שימוש רק במשחקיה.
החברה הסתבכה לאחרונה, כאשר נחשפה העובדה שהאפליקציות שלה בפייסבוק מעבירות מידע של משתמשים למפרסמים ולכורי מידע. האפליקציה של פארמוויל העבירה למפרסמים, בין השאר, את פרטי אנשי הקשר של השחקנים. לפני כשנה מנכ"ל החברה, מארק פינקוס, נתפס אומר שאנשיו "יעשו כל דבר תועבה שמופיע בספר" כדי להגדיל את הרווחים.
הערכת השווי של זינגה, שהוקמה ב-2007, עומדת על כ-5 מיליארד דולר .