מהכפר אל העיר: המשחק החדש של זינגה צובר תאוצה
18 יום בלבד לקחו למשחק "סיטיוויל" לצבור 48 מיליון משתמשים בפייסבוק. תוך זמן קצר הוא צפוי לעקוף את ההצלחה הגדולה של זינגה, פארמוויל
נוטשים את החווה ובונים דירה בעיר: סיטיוויל (CityVille), משחק הפייסבוק החדש של מפתחת פארמוויל זינגה, שובר שיאים חדשים לאחר שמשך אליו כ-48 מיליון מגולשי פייסבוק תוך פחות משלושה שבועות -כך מדווח בלוג עסקי הטכנולוגיה VentureBeat.
המשחק צפוי לעקוף תוך כמה ימים את פארמוויל, משחק הפייסבוק הפופולרי ביותר, המושך כיום כ-56 מיליון משתמשים פעילים בחודש. כשמשחק החווה הפופולרי של זינגה הושק, לקחו לו כשלושה חודשים להגיע לכמות המשתמשים של סיטיוויל כיום.
סיטיוויל מתבסס על העקרונות של פארמוויל, אך גם משלב בתוכו אלמנטים של המשחק הקלאסי SimCity. המשחק מאפשר למשתמש לבנות עיר משלו, להקים בה בניינים, שכונות ועסקים, ולצפות בה פורחת.
זינגה העמיקה את האלמנטים החברתיים במשחק, והיא מאפשרת לשחקן "לטייל" בערים של חבריו בפייסבוק, וגם לפתוח סניפים של עסקים פנים-משחקיים בערים של שחקנים אחרים. המשחק תוכנן במיוחד כדי לתגמל שחקנים אשר נשארים מחוברים לאורך זמן, כך שייחשפו לפרסומות רבות יותר. כמו קודמיו, גם המשחק הזה מאפשר לרכוש מוצרים וירטואליים בכסף אמיתי.
על פי בלוג המשחקים Inside Social Games, היקף כלל המשתמשים במשחקי זינגה עומד על 241 מיליון גולשים בחודש, עליה של כ-18% מחודש נובמבר. על פי נתונים נוספים, יורד היקף המשתמשים במשחקים הוותיקים יותר של זינגה, מה שמראה כי גולשים רבים מקדישים את זמנם רק למשחקים בודדים, כך שייתכן שכותרים חדשים של זינגה יתחרו עם המשחקים הקודמים שלה.