חנות המוזיקה של גוגל מתעכבת בגלל חברות התקליטים
החנות היתה אמורה לפעול כבר השנה ולאפשר רכישה מקוונת של מוזיקה להורדה ולסטרימינג, אבל בתעשייה חוששים שהיא תעודד פיראטיות
גוגל תיאלץ לעבור את עונת החגים ללא חנות מוזיקה מקוונת, בניגוד לתכנון - כך עולה מדיווח של ה"ניו יורק פוסט", המצטט בכיר בחברה. החנות העתידית אמורה לאפשר ללקוחות להוריד מוזיקה בתשלום, לאחסן שירים על שרתיה של גוגל ולהזרים אותם לכל מכשיר. אלא שבכירים בתעשיית ההקלטות מעכבים
מקורות בתעשיית המוזיקה מעידים כי העיכוב נגרם מחששות מהפורמט החדש שמתכוונת גוגל להציע: חברות התקליטים הבינו כבר את הדינמיקה של שירותי הורדת המוזיקה הקיימים היום בשוק, כגון אייטיונז ואמזון. הן גם תומכות בשירותי סטרימינג, כגון פנדורה ו-Last.fm. אלא ש"הלוקר הוירטואלי" של גוגל משלב בין השניים, ובכך מהווה שינוי מהותי של הפורמט, קצת כמו המעבר מתקליטורים לקובצי MP3. החשש הוא שמהלך כזה יפגע כלכלית בחברות התקליטים, ואף יעודד פיראטיות.
"נראה שהשירות לא יושק עוד שנה כפי שתוכנן", מסר הגורם בגוגל. "יותר סביר שיושק לקראת סוף הרבעון הראשון של 2011". עם זאת, המקור לא פסל אפשרות שהתקדמות במגעים תאפשר בכל זאת את השקת השירות עוד ב-2010.