"ספקי הטלוויזיה חייבים להיות זמינים בכל הפלטפורמות"
כך אמר איתי אולניק מחברת "שילוב", בעקבות סקר שלפיו 4 מתוך 5 ישראלים צורכים תכני טלוויזיה במחשב
"גם בישראל צופי הטלוויזיה הופכים לשדרני התוכן של עצמם, ואינם נסמכים על לוחות הזמנים של חברות הטלוויזיה" – כך אומר איתי אולניק, סגן נשיא בחברת שילוב Millward Brown, המספקת שירותי מחקר ואסטרטגיה.
אולניק, שדיבר היום (ב') בכנס שהתקיים ביוזמת ארגון המובייל והניידים
מהסקר עלה כי למרות שכ-96% מהם עדיין צופים בטלוויזיה, 81% מהנסקרים צורכים את התוכן ה"טלוויזיוני" שלהם באמצעות המחשב האישי. 18% צורכים תוכן טלוויזיוני באמצעות הטלפונים הסלולריים, כאשר רוב אלו שהצהירו על כך עושים זאת באמצעות מכשירי אייפון. 16% מהנסקרים עושים שימוש ב-Streamer (אביזר המצוייד בקישור אלחוטי, ומעביר תוכן מולטימדיה מהמחשב לטלוויזיה).
"ככל שחברות כמו גוגל, אפל וגם בוקסי הישראלית נכנסות לעולם הטלוויזיה ומאפשרות לצרכנים לרכוש ולצפות בתוכן לפי בחירתו, הטרנד הזה ילך ויגדל בהיקפו", הוסיף אולניק, "רשתות הטלוויזיה וספקי הטלוויזיה הרב ערוצית חייבים להיות זמינים בכל הפלטפורמות, והמפרסמים חייבים להתאים את עצמם לטרנד הזה".