ה"ציוצים הממומנים" של טוויטר יוצגו גם בתוצאות החיפוש של גוגל
לראשונה מאפשרת גוגל למפרסם חיצוני להשתלב במנוע החיפוש שלה: לפי דיווחים, טוויטר וגוגל יתחלקו שווה בשווה בהכנסות מהציוצים שמציג שירות המיקרו-בלוגינג מטעם חברות שונות
גוגל מציגה זה זמן מה תכנים מטוויטר כחלק מתוצאות החיפוש שלה, אך מאז ומתמיד שלטה גוגל בפרסומות המוצגות לצד תוצאות החיפוש, ללא קשר למקור המידע. הפרסומות לא יוצגו אוטומטית על כל חיפוש בגוגל, אלא רק לגולשים הבוחרים להציג תוצאות בזמן אמת, ויתבסס על שירות Promoted Tweets של טוויטר, אשר לפי הדיווחים זוכה להצלחה רבה במדדים המתבססים על אחוזי ההקלקה של המשתמשים.
מגוגל נמסר כי כיוון שטוויטר היא פורצת דרך בפרסום המבוסס על תכנים קצרים, היא משתפת איתה פעולה - אך אינה פוסלת את האפשרות שתפתח מנגנון משלה בתחום זה בהמשך. מטוויטר נמסר כי החברה תתחלק עם גוגל בהכנסות הפרסום שווה בשווה. לא ידוע בשלב זה אם מהלך דומה יתבצע גם עם מנוע החיפוש בינג של מיקרוסופט, שהקדים את גוגל בהצגת תכנים מטוויטר בתוצאותיו.