מנכ"לית יאהו: "פייסבוק מצמררת, עשויה להפוך למתחרה המרכזית שלנו"
בראיון עמה תקפה קרול בארץ את מדיניות הרשת החברתית: "בקצב הזה תהיה להם כספת של מידע על כל אחד בעולם", הזהירה. גוגל TV מדאיגה אותה פחות: "חברות רבות פועלות בתחום הקישור בין הטלוויזיה לאינטרנט"
מנכ"לית יאהו, קרול בארץ, אומרת כי אם פייסבוק תמשיך בדרכה הנוכחית, היא תהפוך למתחרה הגדולה ביותר של יאהו.
בראיון ל-USA Today, שפורסם בסוף השבוע, אמרה בארץ כי הרשת החברתית אוספת כמות "מצמררת", כהגדרתה, של מידע על משתמשיה. "בקצב הזה תהיה לפייסבוק כספת של מידע על
המנכ"לית לא חסכה ביקורת גם מאפל, ומההגבלות שהיא מטילה על פרסום באייפד. "אם אתה רוצה לפרסם שם, אפל חייבים לאשר את הקמפיין שלך, ואיני חושבת שזה התפקיד שלנו להגיד שפרסומת מסוימת אינה יפה מספיק", הסבירה, "בטווח הארוך, אני לא חושבת שזה יעבוד. למפרסמים יהיו אפשרויות אחרות".
מנגד, בארץ לא הביעה דאגה רבה מפני גוגל TV. "זאת לא 'הטבעה בפרצוף'", השתמשה המנכ"לית במונח מעולם הכדורסל, "יש הרבה חברות כבלים שפועלות בתחום הזה, הרבה עניין ביצירת יישומי אינטרנט בתחום הטלוויזיה. כשמתעצב שוק חדש, קשה לקבוע מי מובילה אותו".
בראיון הדגישה בארץ כי תחום הסלולר חשוב במיוחד ליאהו, וציינה כי היא מתחרה בו בארצות הברית "ראש בראש" מול גוגל: "אמנם אין לנו מערכת הפעלה, אבל יש לנו שירות דואר אלקטרוני ותוכנת מסרים מיידיים. שוק הסלולר הוא עצום, במיוחד בחלקים המתפתחים של העולם".