ארגון צרכנות אמריקאי יוצא בקמפיין נגד מנכ"ל גוגל
ארגון Consumer Watchdog הפיק סרטון אנימציה תחת הכותרת "אל תעקוב אחריי", שבו מוצגת דמותו של מנכ"ל גוגל אריק שמידט כמוכר גלידה נכלולי, ואותו הוא מקרין בכיכר טיימס בניו יורק
ארגון הצרכנות האמריקאי Consumer Watchdog יוצא בקמפיין פרסום אגרסיבי המכוון אישית כנגד מנכ"ל גוגל אריק שמידט. במסגרת הקמפיין הפיק הארגון סרטון אנימציה שבו נראית דמותו של שמידט מחלקת לילדים גלידה בחינם, בזמן שהוא מצלם אותם ואוסף עליהם ועל הוריהם מידע רגיש.
הסרטון הועלו ליוטיוב – שבשליטת גוגל – ובמקביל גרסה מקוצרת שלו מוקרנת בכיכר טיימס בניו יורק.
בחודשים האחרונים הופנתה ביקורת רבה כלפי מדיניות הפרטיות של גוגל. לאחר שהחברה השיקה את שירות "גוגל באזז" התברר שרשימות אנשי קשר של משתמשי ג'ימייל נחשפו לעיני כל, מה שעורר כעס גדול כלפי החברה ואף הביא לכמה תביעות ייצוגיות נגדה.
מאוחר יותר השנה גילו רשויות הפרטיות בגרמניה שבמסגרת פרויקט צילום הרחובות street view אספה גוגל מידע פרטי מרשתות WiFi פתוחות, מה שהביא לפתיחת חקירות פליליות נגדה במדינות רבות.
לאחרונה הציע שמידט להקל על האפשרות של צעירים לשנות את שמם, כדי שלא יקושרו עם תוצאות מביכות או שליליות שיתקבלו מחיפוש שמם בגוגל.