פייסבוק: הפופולריות גואה - אך שביעות הרצון יורדת
מספר המנויים ברשת החברתית ממשיך לעלות, אבל מסקר חדש עולה כי שביעות הרצון של משתמשיה נמוכה ביותר, ודומה לזו של שביעות רצון לקוחות חברות הכבלים והתעופה
הדו"ח, אשר מדרג פורטלים, מנועי חיפוש ואתרי חדשות מאז שנות ה-90, הוסיף השנה לראשונה גם רשתות חברתיות ואתרי תוכן גולשים, ביניהם יוטיוב, ויקיפדיה, פייסבוק ומייספייס. המובילה בקטגוריה היא ויקיפדיה, שקיבלה ציון של 77 מקהל הגולשים. פייסבוק ומייספייס ניצבות בתחתית הטבלה, וקיבלו ציונים של 64 ו-63 בהתאמה - ציונים נמוכים יחסית לממוצע בכל התעשיות, שלרוב שמורים לחברות כבלים ותעופה, מהתעשיות הפחות אהודות במשק.
בתחום מנועי החיפוש והפורטלים גוגל ממשיכה להוביל עם דירוג שביעות רצון של 80 מתוך 100, 3 נקודות מעל מנוע החיפוש המתחרה של מיקרוסופט, בינג. עם זאת, דירוג שביעות הרצון של גוגל ירד ב-7 נקודות מאז השנה שעברה, ירידה אשר מיוחסת על ידי הדו"ח להתפרסותה של גוגל לשווקים רבים.