$
אינטרנט

פייסבוק: הפופולריות גואה - אך שביעות הרצון יורדת

מספר המנויים ברשת החברתית ממשיך לעלות, אבל מסקר חדש עולה כי שביעות הרצון של משתמשיה נמוכה ביותר, ודומה לזו של שביעות רצון לקוחות חברות הכבלים והתעופה

אבנר קשתן 17:3820.07.10
מספר המשתמשים בפייסבוק מתקרב כבר לחצי מיליארד בני אדם, אולם הנהלת הרשת החברתית מגלה בדרך הקשה שאי אפשר לרצות תמיד את כולם: דו"ח של ארגון ACSI, המפרסם מדד שביעות רצון של צרכנים בארה"ב, העניק לרשת החברתית ציון של 64 מתוך 100, מהציונים הנמוכים ביותר מתוך אתרי האינטרנט
שנסקרו.

 

הדו"ח, אשר מדרג פורטלים, מנועי חיפוש ואתרי חדשות מאז שנות ה-90, הוסיף השנה לראשונה גם רשתות חברתיות ואתרי תוכן גולשים, ביניהם יוטיוב, ויקיפדיה, פייסבוק ומייספייס. המובילה בקטגוריה היא ויקיפדיה, שקיבלה ציון של 77 מקהל הגולשים. פייסבוק ומייספייס ניצבות בתחתית הטבלה, וקיבלו ציונים של 64 ו-63 בהתאמה - ציונים נמוכים יחסית לממוצע בכל התעשיות, שלרוב שמורים לחברות כבלים ותעופה, מהתעשיות הפחות אהודות במשק.

 

בתחום מנועי החיפוש והפורטלים גוגל ממשיכה להוביל עם דירוג שביעות רצון של 80 מתוך 100, 3 נקודות מעל מנוע החיפוש המתחרה של מיקרוסופט, בינג. עם זאת, דירוג שביעות הרצון של גוגל ירד ב-7 נקודות מאז השנה שעברה, ירידה אשר מיוחסת על ידי הדו"ח להתפרסותה של גוגל לשווקים רבים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x