שנה לבינג: במיקרוסופט שומרים על אופטימיות זהירה
מיקרוסופט מציינת שנה להשקת מנוע החיפוש שלה, תוך שמירה על ציפיות צנועות – אבל מציינת שרוב האמריקאים כבר מודעים לקיומו. מאז הקמת בינג גדל נתח השוק של מיקרוסופט בתחום החיפוש ב-77%
מיקרוסופט ציינה אתמול (ג') שנה להשקתו של בינג, מנוע החיפוש שלה, בכנס שעסק בו ובעתידו, תוך שהיא מקפידה על הצהרות של אופטימיות זהירה. כך מדווח אתר חדשות הטכנולוגיה cnet.
המנהל האחראי על בינג במיקרוסופט, סַאטְיַה נַאדֵלַה, אמר כי הוא מרוצה מאוד מנתח השוק בתחום החיפוש
נאדלה אמר, עם זאת, כי אחת ההצלחות הבולטות של בינג היתה חדירתו לתודעה: לדבריו, 64% מהאמריקאים יודעים מהו בינג ומשייכים את השם למנוע חיפוש, דבר ש-Live Search לא הצליח לעשות.
עוד נמסר כי מפתחי בינג הבחינו שאחת הפעולות העיקריות שמבצעים הגולשים באמצעות מנוע החיפוש היא השוואה בין מונחי חיפוש, למשל בין שתי קבוצות ספורט, ובמיקרוסופט מקווים כי בתוך חצי שנה יצליחו להגיע לפריצת דרך בתחום, שתאפשר למנוע החיפוש לזקק את התוצאות אוטומטית בלי להטריח את המשתמש בחיפוש נוסף.
בינג צפוי להגיע בקרוב כמנוע חיפוש לסמארטפונים – אפל הודיעה לפני כמה שבועות על הוספתו לאייפון – והאחראים על התחום במיקרוסופט אמרו כי הדגש בחיפוש סלולרי צריך להיות על צמצום הצורך של המשתמש להקליד, בשל הקושי היחסי בכך בסמארטפונים.