דיווח: הכנסות פייסבוק הגיעו ל-800 מיליון דולר ב-2009
על פי רויטרס, בשנה שעברה הגיעה החברה לראשונה בתולדותיה לרווחיות. פייסבוק היא חברה פרטית שאיננה מחויבת לדווח לציבור על הכנסותיה, ובחברה סירבו להגיב לדברים
העלייה בהכנסות נובעת, לדברי המקורות, מהזינוק במספר המנויים ברשת החברתית – מכ-150 מיליון גולשים בינואר 2009 לכ-350 מיליון בדצמבר אותה השנה. מודל ההכנסות של פייסבוק נשען בעיקרו על הצגת פרסומות למשתמשים, ובתחילת 2010, החלו גם כמה חברות גדולות – בהן ספקית הסלולר AT&T ויצרנית הבלקברי RIM – להשתמש בשירותי הפרסום בפייסבוק. יצוין, עם זאת, שלפייסבוק יש גם הוצאות כבדות: העובדה שהחברה מאפשרת למשתמשים שטח אחסון בלתי מוגבל מאלצת אותה להוציא סכומים גדולים על שרתים, פס רחב וחשמל.
למרות הפופולריות ההולכת וגואה שלה, פייסבוק היא עדיין חברה פרטית שאיננה מחויבת למסור לציבור מידע על מצבה הפיננסי, ובשלב זה גם לא נראה שבכוונת הנהלתה לצאת להנפקה בעתיד הנראה לעין. ביולי אמר אחד החברים בחבר המנהלים של פייסבוק, מארק אנדרסן, שהכנסותיה של פייסבוק יעלו על 500 מיליון דולר ב-2009; בספטמבר 2009, טענה החברה רשמית כי היא נמצאת ב"מחזור כספים חיובי", מונח שפורש כאומר שהכנסותיה עולות על הוצאותיה – לפני תשלום מסים.