גם בעידן הסמארטפונים: הקלאסיקה מנצחת
משחק הטטריס ממשיך לזכות בפופולריות עצומה גם במכשירי האנדרואיד והאייפון. לאולפני המשחקים יש מה ללמוד ממנו
בימים האחרונים נעלמו מחנות האפליקציות של גוגל, האנדרואיד מרקט, 35 משחקים. לא מדובר במסע צלב סטייל אפל נגד תכנים אלימים או נועזים, אלא במהלך חוקי של גוגל בתגובה לתלונה שקיבלה מחברת טטריס, בעלת הזכויות על אחד ממשחקי המחשב העתיקים והפופולריים ביותר בעולם.
מההצלחה
הפופולריות של המשחק ממשיכה להכניס רווחים לחברת טטריס, שכל הכנסותיה מגיעות מהענקת זיכיונות לחברות משחקים כגון EA הענקית. זוהי עדות לפוטנציאל ההכנסות הבלתי מתכלה של המשחק הפשוט, שעלויות הפיתוח של כל גרסה חדשה שלו הן אפסיות כמעט.
אולפני המשחקים אוהבים להשקיע בהפקות ענק של עשרות מיליוני דולרים ובסרטים עתירי גרפיקה. אך כמו שסרטים קלאסיים נמדדים בעלילה ולא בפיצוצים, כך גם המשחקים הקלאסיים שמצליחים לשרוד באמצעות מכניקה בסיסית, פשטות ופוטנציאל גדול להתמכרות.