משחקי זינגה מגיעים ליאהו
יאהו וחברת המשחקים החברתיים חתמו על הסכם, במסגרתו תציע זינגה את משחקיה למשתמשי האתר
ליאהו יש כ-500 מיליון מנויים ולזינגה, לדבריה, יש כ-35 מיליוני
עד חתימת ההסכם עם יאהו, משתמשי זינגה יכלו לשחק במשחקיה רק באמצעות פייסבוק. היחסים בין זינגה ופייסבוק התערערו לאחרונה בשל סכסוך כלכלי: חלק נרחב מהרווח של זינגה נובע ממכירת טובין וירטואליים – מוצרים הקיימים רק במשחק אך הנרכשים בכסף אמיתי – ופייסבוק דרשה ממנה למכור את הטובין רק במטבע הווירטואלי של פייסבוק, כאשר פייסבוק שומרת לעצמה 30% מכל עסקה. זינגה נערכה להוציא את משחקיה מפייסבוק, אך לפני כשבוע הגיעו שתי החברות להסכם שיתוף פעולה בן חמש שנים, בו קיבלה זינגה את תביעותיה של פייסבוק.
ההסכם עם יאהו יאפשר לזינגה להציג את משחקיה לקהל גדול יותר, ויעניק לה עמדה של אי תלות בפייסבוק, שתשמש אותה ככל הנראה במגעים עתידיים איתה. מבחינת יאהו – ההכרזה על ההסכם הגיעה ב"יום המשקיע" שלה, שבו היא מוסרת דו"חות למשקיעים – שילוב זינגה באתריה יאפשר לה לשמור את המשתמשים באתר זמן רב יותר.
המגעים בין יאהו לזינגה נמשכו זמן רב, אך לפני כשבוע הכחיש מנכ"ל זינגה מארק פינקוס, במהלך שיחה עם כתבת הטכנולוגיה קארה סווישר, את עצם קיומה של העסקה, וטען כי "אי אפשר להגיע לעסקה עם החברה הזו (יאהו)".