מכירת אדמוב לגוגל קיבלה את אישור הרגולטור
יותר מחצי שנה לאחר שנחתמה, רשות הסחר הפדרלית אישרה את העסקה למכירת חברת הפרסום בסלולר AdMob לגוגל תמורת 750 מיליון דולר
העסקה למכירת חברת הפרסום בסלולר אדמוב (AdMob) לגוגל יוצאת לדרך. בנובמבר אשתקד הודיעה גוגל כי תרכוש את אדמוב תמורת 750 מיליון דולר, אך כמה שבועות לאחר מכן פתחה רשות הסחר הפדרלית של ארה"ב, ה-FTC, בחקירה כנגד העסקה, מחשש לפגיעה בתחרות.
גוגל מובילה כיום את
ב-FTC החליטו לסגור את החקירה בעיקר בעקבות כניסת אפל לתחום הפרסום בסלולר – באפריל השנה הכריז מנכ"ל אפל סטיב ג'ובס על פלטפורמת iAd, שתאפשר למפתחים ולמעצבים לשלב פרסומות באפליקציות לאייפון ולאייפד.
בעקבות אישור העסקה הודיעה גוגל בבלוג הרשמי של החברה: "אנו מתרגשים לקראת האפשרויות שנפתחות בתחום הפרסום בסלולר. נסגור את פרטי העסקה בשבועות הקרובים, ונתחיל מיד בשילוב צוות העובדים של אדמוב והמוצרים שלה יחד עם אלה של גוגל".