$
אינטרנט

עיצוב חדש לטוויטר מדגיש את החזון העסקי של השירות

עמוד הבית החדש של האתר מנסה לעודד את השימוש בשירות המיקרו-בלוגינג כמקור מידע עדכני מעסקים, מותגים וסלבריטאים, ופחות לעדכוני סטטוס אישיים

אבנר קשתן 16:5931.03.10

טוויטר השיקה היום (ד') עיצוב מחודש לאתר הבית של השירות, המספק מידע רב יותר על המשתמשים הפופולריים בשירות, כולל סלבריטאים, שירותי חדשות ומותגים המנהלים נוכחות באתר המיקרו-בלוגינג הפופולרי. באמצעות העיצוב החדש מבקשים בהנהלת האתר לקדם את טוויטר כשירות מידע בזמן אמת וכמקום להתעדכן בו בחדשות, ולא רק כפלטפורמת עדכון סטטוסים בין חברים.

  

ההבדל הבולט בשינוי העיצוב הוא הוספת זרם הודעות שוטף של טוויטים מועדפים במרכז העמוד, המציג עדכונים אחרונים של משתמשים פופולריים. בנוסף, עמוד הבית מציג רשימה מתחלפת של קישורים למשתמשים בעלי עוקבים רבים על מנת לעזור לגולש למצוא גורמים מעניינים לעקוב אחריהם.

  

העיצוב החדש משקף את שינוי התפיסה בחברה. עד כה איפשר דף הבית של האתר רק להתחבר לחשבון המשתמש כדי לעדכן את הסטטוס, כשבמרכז העמוד הוצגה השאלה "מה אתה עושה עכשיו?". העדכון הקודם לעמוד הבית, בחודש יולי 2009, העביר את הפוקוס לחיפושים בזרמי ההודעות כשהציב את תיבת החיפוש במרכז, והציג קישורים ל-Trending Topics - המונחים והשמות הפופולריים ביותר בקרב משתמשי טוויטר.

 

העדכון האחרון מניח שהגולש הממוצע מעוניין בעיקר בצריכת מידע מגופים ומקורות גדולים המנהלים נוכחות בטוויטר, ולאו דווקא מקהל הגולשים כולו. בהודעה בבלוג הרשמי של השירות, פרסום דאג באומן, מנהל מחלקת הקריאייטיב בטוויטר, כי השינוי מעיד על כך שבטוויטר כבר לא רואים בעדכוני סטטוס את מרכז השירות.

  

עמוד הבית החדש של טוויטר. הפוקוס עובר לחברות וארגונים עמוד הבית החדש של טוויטר. הפוקוס עובר לחברות וארגונים תמונת מסך twitter.com

 

נוסף לפנייה לצרכני מידע ולקוראים יותר מאשר ליצרני מידע וכותבים, באמצעות העיצוב החדש רוצים בטוויטר לעודד ארגונים ועסקים להפוך את השירות לערוץ התקשורת המרכזי שלהם עם הקהל. עמוד הבית החדש מכיל קישור לאתר "טוויטר 101", אתר רשמי של החברה שבו טיפים ועצות לשימוש בשירות המיקרו-בלוגינג למטרות עסקיות. כמו כן, ההדגשה של חשבונות טוויטר פופולריים, בניגוד למילות מפתח פופולריות, מציבה את החשבונות הארגוניים בעמוד הראשי.

 

העיצוב החדש הושק באופן ניסיוני היום, ובינתיים הוא נגיש רק לחלק מהמשתמשים. גולשים אחדים ציינו כי הוא הופיע בשעות הבוקר, אך חזר לעיצוב המקורי מאוחר יותר, ככל הנראה לצורכי תיקונים ושינויים אחרונים.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x