DoubleVerify מגייסת 10 מיליון דולר
את ההשקעה מובילה קרן IVP, המתמחה בחברות אינטרנט. הטכנולוגיה של דאבל ווריפיי הישראלית מאפשרת למפרסמים לעקוב אחר התנהלות המודעות שלהם ברשת
פחות משנה מאז סבב הגיוס האחרון שלה, מגייסת חברת הסטארט-אפ הישראלית דאבל ווריפיי (DoubleVerify) עשרה מיליון דולר נוספים בהובלת משקיעה חדשה בחברה: קרן IVP, המתמחה בהשקעות בסטארט-אפים מתחום האינטרנט, ומפורסמת בזכות השקעותיה בקומסקור, נטפליקס, זינגה, טיבו וקוויגו הישראלית.
בסבב הנוכחי שותפות גם המשקיעות הקיימות בחברה - קרן ההשקעות של ענקית הכבלים קומקאסט, והקרנות בלאמברג ופירסט-ראונד, שהשקיעו במאי 2009 כ-3.5 מיליון דולר בדאבל ווריפיי. במהלך השנה נוספו ללקוחות החברה ענקיות התקשורת האמריקאיות ורייזון ו-AT&T, וכן בנק אוף אמריקה, והגיוס הנוכחי נעשה לפי עליית שווי משמעותית לחברה.
דאבל ווריפיי פיתחה טכנולוגיה המאפשרת למפרסם לעקוב אחר התנהלות מודעות פרסום ברשת: באילו אתרים היא נחשפה, לצד אילו מודעות, באיזה מיקום, כמה פעמים והיכן זכתה למספר התגובות הגבוה ביותר. כך למשל, המפרסם יכול לוודא שמודעתו לא תופיע לצד פרסומי המתחרים או לצד הקשרים שליליים שעלולים לפגוע בתדמיתו. לטענת החברה, היא מנהלת יותר מ-25 מיליארד חשיפות של מודעות בחודש והיא נחשבת למובילה בשוק מעקב אחר התנהלות מודעות ברשת.
את החברה ייסדו אורן נצר, לשעבר בכיר בחברת האינטרנט צ'קמייט, ואלכס ליברנט, ממייסדי שופינג.קום. החברה מעסיקה כיום 45 מהנדסים, מחציתם בישראל והשאר במרכז השיווק בניו יורק. בכוונת החברה לגייס בקרוב מהנדסים נוספים למרכז הפיתוח שלה בתל אביב.