לידספייס גייסה כ-5 מיליון דולר
כך על פי ההערכות. בחברת הסטארט-אפ, המפתחת מערכות לזיהוי הזדמנויות מכירה ממקורות שונים ברשת, השקיעו הקרנות ורטקס ו-JVP הירושלמית
קרנות ההון סיכון ורטקס, JVP ו-JVP סטודיו השקיעו על פי ההערכות כ-5 מיליון דולר בחברת הסטארט-אפ לידספייס, המפתחת שירותים לזיהוי הזדמנויות מכירה ממקורות שונות באינטרנט. המידע השיווקי קיים ברשת במגוון רחב של מקורות, לידספייס לומדת את צורכי הארגון, סורקת את הרשת ומגלה הזדמנויות
את לידספייס ייסדו אמנון מישור, ירון קרסיק ויוחי סלונים, ממייסדי מרקורי ולשעבר מנכ"ל Identify Software שנמכרה ל-BMC תמורת 150 מיליון דולר. ורטקס השקיעה בלידספייס השקעה ראשונית (סיד) במסגרת חממת הטכניון. החברה ויזמיה יפעלו ממשרדי JVP בירושלים. יוחי סלונים יכהן כיו"ר החברה,מייסד JVP ד"ר אראל מרגלית וחיים קופנס, שותף ב-JVP, יצטרפו לחבר המנהלים שלה.
מוצרי לידספייס נמצאת כרגע בשלבי פיתוח, ועל פי התכנון הם יושקו במהלך השנה.