פייסבוק תהרוג את ג'ימייל?
הרשת החברתית מפתחת שירות מייל משלה בשם "Titan", שיופעל בנפרד ממערכת ההודעות הפנימית. כך על פי טקראנץ'. במקביל, הושק עיצוב חדש לאתר, והורחב שיתוף הפעולה עם בינג
הפרויקט, המכונה זמנית Titan, אמור להיות נפרד משירות ההודעות הנוכחי של
בפוסט חגיגי שהועלה לכבוד יום ההולדת השישי של הרשת ציין מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג כי מספר המנויים ברשת החברתית צפוי לעבור השבוע את ה-400 מיליון, ובתחילת השבוע שעבר אמרה סמנכ"לית התפעול של האתר, שריל סנדברג, כי 175 מיליון גולשים מתחברים לאתר מדי יום.
בתוך כך, פייסבוק השיקה סופית עיצוב חדש לאתר, כחודש לאחר שהחלה להטמיע אותו אצל חלק מהמשתמשים. במסגרת השינויים בעיצוב העמודים ברשת החברתית הוסרו מודעות הבאנר של מיקרוסופט. ענקית התוכנה רכשה 5% מפייסבוק ב-2007, בהערכת שווי של כ-15 מיליארד דולר. על פי ההסכם בין החברות, הפרסומות של מיקרוסופט היו אמורות להופיע בפייסבוק עד 2011.
עם זאת, מיקרוסופט ופייסבוק הודיעו בסוף השבוע כי שתי החברות ישתפו פעולה באופן נרחב במנוע החיפוש בינג של מיקרוסופוט. בהודעה רשמית בבלוג של בינג, נאמר כי מנוע החיפוש ירחיב את פעולתו לרחבי העולם – עד כה רוב הפיצ'רים שלו היו מוגבלים לארה"ב – וכי בקרוב יציג למשתמשי פייסבוק תוצאות "עשירות יותר".