לאחר רכישת רינג-רינג: אמובי מפטרת עשרה עובדים
שבוע לאחר שהודיעה כי רכשה בעשרות מיליוני דולרים חברה בריטית המתמחה בפרסום בסלולר, אמובי הישראלית מקצצת בכוח האדם שלה
כמה שבועות לאחר שזכתה בתואר אחת מהחברות החדשניות בעולם ופחות משבוע לאחר שהודיעה על רכישת חברת הפרסום הבריטית רינג-רינג, אמובי הישראלית מפטרת 10 מתוך 60 עובדיה. לאחרונה הקימה החברה מרכז פיתוח בארה"ב, הפועל במקביל למרכז הפיתוח הישראלי, ועם רכישת רינג-רינג הגדילה החברה
אמובי, היושבת בהרצליה, פיתחה מערכת המאפשרת למפעילות סלולריות לשלוח למנויים תכנים בחינם, כגון סרטוני וידיאו או גלישה באתרי WAP תמורת חשיפה לפרסומת, הן באמצעות סמארטפונים והן דרך טלפונים סלולרים רגילים.
עד היום גייסה חברת הסטארט-אפ כ-45 מיליון דולר מהקרנות סקויה, אקסל וגלובספאן, ומהחברות סיסקו, מוטורולה ואמדוקס. היא נחשבת כיום לחברה היחידה בעולם שהשקיעו בה במשותף טלפוניקה וודאפון, שתי ענקיות סלולר המצויות בתחרות עזה בין השתיים, והיא מספקת את המערכת שלה ל-25 מפעילות סלולר בעולם. לאחרונה חתמה החברה על הסכם בלעדיות עם טלפוניקה, אחת ממפעילות הסלולר הגדולות בעולם.
בתגובה לידיעה מסר מנכ"ל אמובי ל"כלכליסט": "אנו נדרשים להתאים את כמות העובדים שלנו למציאות החדשה שיצרה הרכישה".