$
סטארט-אפים והון סיכון

קלטורה תנהל את שידורי הווידיאו של המגזין TV guide

היקף העסקה עומד על כמה עשרות אלפי דולרים בשנה, אולם היא פותחת לסטארט-אפ הישראלי אפשרות להגיע ללקוחות נוספים

אסף גלעד 15:3506.01.10

מגזין הטלוויזיה האמריקאי הפופולרי, TV guide magazine, יאמץ את מערכת ניהול הווידיאו של הסטארט-אפ הישראלי קלטורה. המערכת של קלטורה תשמש לניהול תוכני הווידיאו באתר המגזין, ותאפשר להציג סרטונים וכתבות המסקרות תוכניות טלוויזיה וכוכבי בידור.

 

המגזין TV Guide נחשב

לאחד הפופולריים בארה"ב, ועל המהדורה המודפסת שלו מנויים כ-20 מיליון אמריקאים. מבחינה כספית אין מדובר בעסקה משמעותית - על פי ההערכות, קלטורה תכניס מעסקה זו כמה עשרות אלפי דולרים בשנה, אך היא מהווה עבור החברה נוכחות בצומת מרכזית שתסייע לה להגיע ללקוחות נוספים.

 

קלטורה מספקת מערכות ניהול וידיאו לגופים רבים המעוניינים בשיתוף לקוחותיהם או חבריהם בהעלאת תוכני וידיאו. עם לקוחותיה נמנים רשת בסט-ביי, ויקיפדיה, ענקית הביטוח האמריקאית סטייט-פארם ואוניברסיטת וירג'יניה. לאחרונה חתמה החברה על הסכם עם מפיצה יפנית גדולה, DAC, שעשויה להביא לה לקוחות רבים ביפן.

 

קלטורה מספקת את המערכת שלה במודל "Freemium", כלומר - קוד המערכת שלה פתוח והיא ניתנת לשימוש בחינם ומתוחזקת על ידי קהילת המפתחים, וללקוח ניתנת האפשרות להעביר את ניהול ותחזוקת פלטפורמת הווידיאו לחברה, במודל SAAS, בתשלום. כאמור, TV guide הינו לקוח משלם.

 

קלטורה, המעסיקה 49 עובדים, גייסה עד היום 14 מיליון דולר מהקרנות האמריקאיות 406 ואבלון, ובשנה הקרובה עשויה להגיע לראשונה לאיזון תפעולי.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x