צ'קמייט מעבירה את מרכז הפיתוח לארה"ב
החברה המנהלת קמפיינים פרסומיים תפטר 6 עובדים בישראל - מרבית עובדיה בארץ
חברת פרסום נוספת מצמצת את פעילותה בישראל. לאחר שהבוקר נודע על סגירת מרכז הפיתוח של חטיבת האונליין של ענקית המדרוג נילסן והעברתו להודו, גם חברת צ'קמייט (Checkm8) מרעננה מובילה מהלך דומה. מרכז הפיתוח של החברה, שהתמקד בעיקר בפיתוח טכנולוגיות ליצירת פרסומות אינטרקטיביות
עם זאת, מקור בחברה מוסר כי פעילות תמיכת לקוחות ומכירות מסוימת תיוותר בישראל ותעסיק מספר מצומצם של עובדים. המהלך נעשה עם הגדלה משמעותית של מכירות החברה בארה"ב ובדרום-אמריקה.
החברה, שהוקמה בשנת 2000, גייסה 7 מיליון דולר במהלך חייה, רכבה על ההייפ שסבב את תחום הפרסום המקוון, ופיתחה טכנולוגיות לפיתוח פרסומות המסתייעות במולטימדיה באתרי אינטרנט, חלקן "פרסומות קופצות" (פופ-אפס). בין לקוחותיה בישראל נמנו הוט, אינטרנט זהב, אייר קנדה ונסטלה. בהמשך הפכה לחברה המנהלת קמפיינים פרסומיים ומנטרת את חשיפת הפרסומות ברשת.
צ'קמייט הוקמה במסגרת חממת ראנווי (Runway) של שלמה טובול, שהיה גם אחד מבעלי המניות בחברה. עד כה גייסה החברה מיליון דולר מ-FCD האמריקנית ומסומיטומו וסופטבנק היפניות. החברה נוסדה בארה"ב ע"י דנה ג'במי המשמש כמנכ"ל החברה עד היום. הפעילות בישראל מנוהלת בידי בידי יוסי משיח, שמשמש גם כסמנכ"ל הכספים של החברה.