IBM ישראל שותפה לפרויקט של עשרות מיליוני יורו בדויטשה בנק
IBM גרמניה נבחרה לשדרוג מערך שירות הלקוחות של דויטשה בנק, ובמסגרת הפרויקט ישתתפו מומחים מחטיבת הייעוץ העסקי של הסניף הישראלי, שהתנסו בעבר בהקמת מערך דומה לאל על ולבזק בינלאומי
דויטשה בנק בחרה בחברת IBM לשדרוג מערך קשרי הלקוחות של הבנק בגרמניה, ובמסגרת השדרוג ישתתפו מומחי חטיבת הייעוץ העסקי של IBM ישראל, והם יהוו חלק מרכזי בפרויקט, המוערך בעשרות מיליוני יורו.
IBM גרמניה תנהל את הפרויקט, והיא תקים, תתחזק ותתפעל את מערכות קשרי הלקוחות
מערך מוקדי שירות הלקוחות של דויטשה בנק מעסיק אלפי מוקדנים בעשרות אתרים בגרמניה וברחבי העולם, המנוהלים למעשה כיחידה אחת, תוך אפשרות ניתוב שקוף של הפניות למוקדן פנוי בכל אתר.
בשלב הראשון סייעו מומחי IBM ישראל לצוות המכירות של החברה הגרמנית בשלב בניית ההצעה שהובילה לזכייה בפרויקט. כעת נשען יישום המערכת בבנק הגרמני, בין השאר, על ידע שהצטבר בפרויקטים שהקימה IBM בישראל.
במכרז להקמת מוקדי השירות של דויטשה בנק ולתפעולם גברה IBM על שורת מתחרים מענקי התעשייה, בהם בריטיש טלקום, סימנס ואחרים.