סמסונג במענה לאייפון: תשווק בישראל 12 מכשירי מגע עד תום השנה
אילן בן דב יו"ר סאני, יבואנית סמסונג סלולר לארץ: "מלאכתם של צדיקים נעשית ידי אחרים. האייפון צפוי לפתח את הקטגוריה של מכשירי המגע בישראל ואנחנו מאוד נהנה מכך"
פחות מיממה לאחר ההכרזה הדרמטית של פלאפון ופרטנר על השקת מכשיר האייפון של אפל בארץ, הציגה סמסונג סלולר את תוכנית השיווק שלה למחצית השנייה של שנת 2009. המתחרה הגדולה של אפל הודיע כי עד תום השנה היא תשווק בישראל 12 סלולריים בעלי מסך מגע, הפועלים באמצעות 4 מערכות הפעלה שונות. בכוונת החברה לתת באמצעות מגוון מכשירים אלו מענה הולם לקדחת האייפון אשר צפויה לפקוד את ישראל.
על פי סקר שהציגה סאני, יבואנית מכשירי הסלולר של סמסונג לארץ, כבר היום היא מחזיקה בנתח שוק של 64% ממכשירי המגע בישראל. את הסקר ערכה חברת "מרקט ווטש" לפני כשבוע. יו"ר סאני אילן בן דב אמר כי סמסונג סלולר העולמית רואה במכשירי מגע מנוע צמיחה מרכזי ותמשיך להשקיע בקטגוריה זו בשנים הקרובות. "בישראל אנו נוקטים אסטרטגיה דומה", אמר בן דוב. "מלאכתם של צדיקים נעשית ידי אחרים. האייפון צפוי לפתח את הקטגוריה של מכשירי המגע בישראל ואנחנו מאוד נהנה מכך", הוסיף.
על פי חברת המחקר והמידע השיווקי גרטנר, מאז תחילת 2009 נמכרו בעולם יותר מ-269 מיליון מכשירים סלולריים, והמגמה המובילה היא גידול במכירת מכשירי מגע ובייצור גדל של מכשירי מגע מצד היצרניות. על פי חברת Strategy Analytics כבר בשנת 2009 יימכרו בעולם 90 מיליון מכשירי מגע, המהווים כ-7% מכלל המכשירים. לדברי מנכ"ל סאני דוידי פיאמנטה, בישראל מסתמנת מגמה דומה ואף בעוצמה גדולה יותר - אחד מכל שלושה מכשירים חדשים הנמכרים בארץ הוא מכשיר מגע.