מיקרוסופט חשפה את מנוע החיפוש החדש שלה - "בינג"
לדברי מנכ"ל החברה סטיב באלמר, מנוע החיפוש החדש יסייע למשתמשים "להחליט החלטות חכמות יותר". בימים הקרובים ייפתח השירות החדש לציבור באתר Bing.com
עכשיו זה רשמי: "בינג", מנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט, יוצא לדרך. לאחר שבועות של שמועות, שבמסגרתן אפילו שמו של מנוע החיפוש לא היה ברור - תחילה דובר ששמו יהיה Kumo, ולאחר מכן נודע שמיקרוסופט ניסתה לרשום סימן מסחרי על השם "בינג" - ענקית התוכנה הודיעה על מנוע החיפוש החדש
בהודעה שהעלתה מיקרוסופט לאתר שלה, מובאים נתונים שלפיהם 30% מהחיפושים באינטרנט אינם מפיקים את התוצאה הרצויה למשתמש, וכשני שלישים מהם דורשים שיפור ופעולת חיפוש נוספת.
"מנועי החיפוש מקלים על איתור המידע ברשת, אבל הם אינם מראים לאנשים כיצד המידע הזה יכול להיות שימושי להם", אומר מנכ"ל מיקרוסופט סטיב באלמר. לדבריו, "בינג" תוכנן כך שימלא את החלל הזה. במהלך פיתוח מנוע החיפוש החדש, גיבשו בחברה הבנה נרחבת כיצד הגולשים רוצים להשתמש במידע הקיים ברשת, וכיצד הוא יוכל להועיל להם.
"בינג הוא צעד ראשון חשוב בדרך ליצירת כלים חדשניים שבאמצעותם הגולשים יוכלו למצוא את המידע בקלות ובמהירות, ולהשתמש בו כך שיוכלו להחליט החלטות חכמות יותר", הכריז באלמר.