ענקית הכבלים האמריקאית קומקאסט משקיעה בסטארט-אפ הישראלי דאבל ווריפיי
עוד שותפים בגיוס - הקרנות בלאמברג ופירסט ראונד. דאבל ווריפיי פיתחה טכנולוגיה המאפשרת למפרסם לעקוב אחר המודעה שפרסם ברשת, מיקומיה והתגובות שהיא מקבלת
חברת הסטארט-אפ דאבל ווריפיי (DoubleVerify) יצאה היום (ב') ממעטה החשאיות שעטף אותה בשנה האחרונה, מאז החלה לפעול, והכריזה על גיוס של 3.5 מיליון דולר מקרן ההון סיכון של ענקית הכבלים האמריקאית קומקאסט וכן מהקרנות בלאמברג ופירסט-ראונד.
בעקבות הגיוס הצטרפו להנהלת
דאבל ווריפיי פיתחה טכנולוגיה המאפשרת למפרסם לעקוב אחר התנהלות מודעה שפרסם ברשת: באילו אתרים היא נחשפה, לצד אילו מודעות, באיזה מיקום, כמה פעמים והיכן זכתה למספר התגובות הגבוה ביותר. כך יכול מפרסם, לדאוג למשל לכך שמודעתו לא תופיע לצד מתחרים או לצד הקשרים שליליים, שעלולים לפגוע בתדמיתו.
עפ"י דאבל ווריפיי, הטכנולוגיה כבר מוטמעת בבנק אמריקאי גדול ובחברת תקשורת גדולה.
את החברה ייסדו נצר, לשעבר בכיר בחברת האינטרנט צ'קמייט, ואלכס ליברנט, ממייסדי שופינג.קום. בחברה מועסקים 15 איש, במשרד פיתוח בישראל ובמרכז השיווק בניו יורק.