טוויטר פורץ למיינסטרים: הידוענים מפיצים את הבשורה
לאחר שלוש שנות קיום, פרץ השבוע טוויטר למיינסטרים האמריקאי: השחקן אשטון קוצ'ר התארח בתוכניתה של אופרה וינפרי בשל הקורא המיליון שלו, ובפיצה האט כבר מציעים תפקיד למתמחה טוויטר
השחקן אשטון קוצ'ר התערב עם רשת CNN שהוא יהיה האדם הראשון שיזכה למיליון קוראים, וניהל תחרות בנושא מול רשת הטלוויזיה. הוא ניצח בסוף השבוע, והתחרות גררה פרסום ניכר. ראוי לציון שכמה בלוגרים הטילו ספק בהגינותו של הניצחון של
זמן קצר לאחר מכן הופיע קוצ'ר בתוכניתה הפופולרית של אופרה וינפרי, שאף כינתה אותו "מלך טוויטר". וינפרי ניצלה את התוכנית כדי להשיק את החשבון שלה בטוויטר. מספר המצטרפים החדשים לטוויטר בעקבות הפרסום הרב שזכה לו השירות אינו ידוע, אך ההערכות הן שמדובר במספר גדול. ווינפרי עצמה זכתה ליותר מ-300,000 קוראים ביומה הראשון. החשש מהצפה של משתמשים חדשים ומהצפת טוויטר ב"רעש" היה גדול, עד כדי כך שכבר הוקם אתר שמאשר שהמשתמש "היה בטוויטר לפני אופרה", אם אכן זה המצב.
בתוך כך, פרסמה רשת פיצה האט מודעת דרושים, שבה היא מבקשת "מתמחה" שתפקידו יהיה להיות נציג הטוויטר של החברה – לפרסם הודעות בשמה, להגיב על הודעות עליה ולהגן עליה במרחב המקוון. כך דיווח הבוקר הניו יורק טיימס. בין השאר יצטרך המתמחה לעקוב אחרי אזכורים של החברה
בטוויטר, ולקדם כל אזכור שלילי שלה לנציגי היח"צ של החברה. ההודעה על המשרה החדשה באה זמן קצר לאחר שהרשת המתחרה, דומינוז פיצה, נתקלה במשבר יחסי ציבור, משום ששני עובדיה העלו לאתר שיתוף הווידיאו יוטיוב סרטון שבו הם נראים מכניסים נזלת לסנדוויצ'ים.