$
אינטרנט

טוויטר פורץ למיינסטרים: הידוענים מפיצים את הבשורה

לאחר שלוש שנות קיום, פרץ השבוע טוויטר למיינסטרים האמריקאי: השחקן אשטון קוצ'ר התארח בתוכניתה של אופרה וינפרי בשל הקורא המיליון שלו, ובפיצה האט כבר מציעים תפקיד למתמחה טוויטר

יוסי גורביץ 16:1020.04.09
שירות המיקרו-בלוגים טוויטר היה מוכר לקהילת משתמשי הטכנולוגיה מאמצע 2008 בערך, אבל הוא קיים כבר שלוש שנים. כמה אירועים בשבוע האחרון העניקו לו יותר פרסום מאי פעם, והציבו אותו בלב המיינסטרים. המיינסטרים האמריקאי, לפחות.

 

השחקן אשטון קוצ'ר התערב עם רשת CNN שהוא יהיה האדם הראשון שיזכה למיליון קוראים, וניהל תחרות בנושא מול רשת הטלוויזיה. הוא ניצח בסוף השבוע, והתחרות גררה פרסום ניכר. ראוי לציון שכמה בלוגרים הטילו ספק בהגינותו של הניצחון של
אופרה וינפרי. יותר מ-300 אלף קוראים ביום הראשון אופרה וינפרי. יותר מ-300 אלף קוראים ביום הראשון צילום: בלומברג
קוצ'ר: וואליוואג דיווח שמסיבות לא ברורות, אי אפשר לבטל את המינוי על הטוויטר של קוצ'ר משעה שמתחברים אליו, ו-AdvertisingAge ציין (בצירוף תמונה) שקוצ'ר פרסם את חשבון הטוויטר שלו על שלטי חוצות.

 

זמן קצר לאחר מכן הופיע קוצ'ר בתוכניתה הפופולרית של אופרה וינפרי, שאף כינתה אותו "מלך טוויטר". וינפרי ניצלה את התוכנית כדי להשיק את החשבון שלה בטוויטר. מספר המצטרפים החדשים לטוויטר בעקבות הפרסום הרב שזכה לו השירות אינו ידוע, אך ההערכות הן שמדובר במספר גדול. ווינפרי עצמה זכתה ליותר מ-300,000 קוראים ביומה הראשון. החשש מהצפה של משתמשים חדשים ומהצפת טוויטר ב"רעש" היה גדול, עד כדי כך שכבר הוקם אתר שמאשר שהמשתמש "היה בטוויטר לפני אופרה", אם אכן זה המצב.

 

בתוך כך, פרסמה רשת פיצה האט מודעת דרושים, שבה היא מבקשת "מתמחה" שתפקידו יהיה להיות נציג הטוויטר של החברה – לפרסם הודעות בשמה, להגיב על הודעות עליה ולהגן עליה במרחב המקוון. כך דיווח הבוקר הניו יורק טיימס. בין השאר יצטרך המתמחה לעקוב אחרי אזכורים של החברה

בטוויטר, ולקדם כל אזכור שלילי שלה לנציגי היח"צ של החברה. ההודעה על המשרה החדשה באה זמן קצר לאחר שהרשת המתחרה, דומינוז פיצה, נתקלה במשבר יחסי ציבור, משום ששני עובדיה העלו לאתר שיתוף הווידיאו יוטיוב סרטון שבו הם נראים מכניסים נזלת לסנדוויצ'ים. 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x