$
דור ה-i

Fw: Fw: Fw: קיבלתי שירות מעולה בביטוח לאומי

בשבוע שעבר הוכיחו הצרכנים הישראלים שלמייל שרשרת יש כוח. זה הזמן להשתמש בו לטובה

דורה קישינבסקי 17:1621.12.08
אמא לילד אוטיסט שקיבל יחס מעליב בפיצריה סיפרה על כך לחברים באימייל, וגרמה בתגובת שרשרת למחאה המונית נגד בעל העסק, שהגיעה לשיאה בשבוע שעבר, כשזבל הושלך לפיצריה. מהנדסת תוכנה כתבה מייל מופרך לפיו במבה גורמת למוות של תינוקות, וגרמה לירידה זמנית כ־6 אחוזים במניית אסם. לשתי
הנשים הצטרפו עשרות אלפי גולשים שליבו את האש, העבירו הלאה את המיילים ופתחו קבוצות בפייסבוק. כיף להרגיש שאתה חייל בצבא של הטובים, במיוחד כשזה כמעט לא דורש ממך מאמץ.

 

החדשות הטובות הן שלמדנו שלגולשים ישראלים באמת יש כוח כקולקטיב צרכני, וכל מה שדרוש כדי להפעיל אותו זה קליק על "העבר הלאה" או "הצטרף לקבוצה". החדשות הרעות: אין לנו מושג מה לעשות עם כל הכוח הזה. לגייס אותו כל פעם כדי להפיל איזה בית־עסק קטן, שנשפט במין משפט־שדה בלי לשמוע את תגובת הבעלים, זו מטרה קלה מדי. אם לא מוצאים יריב ראוי להוציא עליו את הזעם הקדוש, למה לא לנסות להפיץ מסר חיובי בינתיים? קיבלתם שירות יוצא דופן מפקיד בדואר? תמליצו עליו במייל. מכירים שען וותיק שכבר לא מושך לקוחות? צלמו אותו (בקשו רשות קודם) ופיתחו לו קבוצת מעריצים בפייסבוק. זה אולי מזרים פחות אדרנלין משנאה, אבל זה יעשה לנו רק טוב.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x