$
אינטרנט

יוטיוב עוברת לשידורים חיים

החל מסוף השבוע, ישדר ערוץ הווידאו הפופולרי תוכנית בשידור ישיר בהשתתפות בדרנים האהודים על גולשי האתר. במקביל, גוגל מוכרת מילות פרסום ביוטיוב

יוסי גורביץ 15:1117.11.08

יוטיוב צפויה להשיק בסוף השבוע את התכנית YouTube Live, גיחה ראשונה לתחום השידורים הישירים מצד ערוץ תוכן הגולשים הפופולרי. המפיקים שמאחורי התכנית אומרים שמטרתם היא להביא תוכן שהגולשים ביוטיוב אוהבים.

"אירוע למען הקהילה". פרסומת ל-YouTube Live "אירוע למען הקהילה". פרסומת ל-YouTube Live צילום מסך: /www.youtube.com/live

 

בתוכנית הראשונה צפויים להופיע הראפר Will.I.Am, שהעיבוד שלו לנאומו של ברק אובמה – Yes, We Can – הפך ללהיט ענק, הזמרת קייט פרי, וכן אנשים שכל פרסומם בא להם מיוטיוב, כגון הזמרת אסמי דנטרס, טום דיקסון (Will it blend) והילד פרד. דובר יוטיוב הגדיר את התכנית כ"אירוע מונחה-קהילה, למען הקהילה".

 

יוטיוב עושה שורה של מאמצים לשנות את תדמיתה לאחרונה. החברה חתמה על הסכם עם אולפני MGM, במסגרתו ייובאו כמה מסרטי הפעולה וסדרות הטלוויזיה של MGM ליוטיוב, וכמו כן השיקה ערוץ – "חדר ההקרנות" – שבו משודרים סרטים באיכות גבוהה יותר.

 

במקביל, מנסה גוגל – הבעלים של יוטיוב – להפוך את יוטיוב לעסק מניב. משגילתה שהגולשים אינם מקליקים על הפרסומות שמופיעות בצד הסרטונים, היא החליטה באוקטובר להפוך את מדיניותה ולהכניס פרסומות בגוף הסרטון. בסוף השבוע נודע כי גוגל תפעיל בקרוב את שיטת אדסנס שלה גם על יוטיוב: לאחר חיפוש ביוטיוב, יופיעו בצד הסרטונים המתאימים למילים שחיפש המשתמש גם סרטוני-פרסום. עם זאת, מומחים מעריכים כי בעיית הפרסום האמיתית של יוטיוב נובעת מכך שהמפרסמים רואים את התוכן המופיע בה כבעל איכות נמוכה.  

בטל שלח
    לכל התגובות
    x