גוגל ויאהו דוחות את יישום הסכם שיתוף הפעולה ביניהן
לפי ההסכם, שהושג בחודש יוני, יפורסמו מודעות של גוגל בתוצאות חיפוש של יאהו. החברות הודיעו שידחו שוב את יישומו כדי להמשיך את הדיונים עם משרד המשפטים האמריקאי והרגולטורים
לפי מקור המקורב לשיחות בין החברות למשרד המשפטים, הדחייה תימשך פחות מחודש. לדברי המקור, בכוונת גוגל ויאהו ליישם את ההסכם לקראת סוף אוקטובר.
ההסכם בין גוגל ויאהו נחתם לאחר שנכשלה הצעת הרכש של מיקרוסופט, המתחרה הגדולה של גוגל, למניות יאהו. ההסכם נחשב כניסיון של גוגל לסייע ליאהו לשמור על עצמאות מול מיקרוסופט, אך זכה לביקורת, בעיקר מצד מפרסמים שחששו מפני העלאת מחירים. לפי נתונים של חברת המחקר קומסקור, גוגל מחזיקה בכ-63% משוק הפרסום ברשת, ויאהו מחזיקה בכ-20% מהשוק. בוב ליודייס, נשיא ומנכ"ל איגוד המפרסמים בארה"ב אמר שארגונו מתנגד להסכם. "אנחנו שמחים שגוגל ויאהו דוחות את יישומו", אמר.
לפני כמה שבועות פורסמו דיווחים כי משרד המשפטים האמריקאי מתנגד גם הוא להסכם. לפי הדיווחים, המשרד שכר את שירותיו של עורך הדין סנדי ליטבק, המתמחה בנושאים של הגבלים עסקיים, כדי להכין תביעה נגד ההסכם.