צעירים משפיעים על הרכישות הטכנולוגיות של הוריהם
מחקר שערכה חברת מוטורולה מגלה כי צעירים בני 27-16 - "מילניאלים" - שקועים עמוק בעולם הטכנולוגי, אינם מעלים על דעתם חיים ללא חיבור מהיר - וההשפעה שלהם מחלחלת אל דור ההורים, גם כשהם עוזבים את הבית
המילניאלים מנותקים מסדר היום הישן של הטלוויזיה: שני שלישים מהם אמרו כי הם מעוניינים שתהיה ביכולתם האפשרות להפסיק את השידור ולחזור אליו אחר כך, בעוד שליש אמרו כי הם מעוניינים לצפות בתכניות באמצעות מחשב. 81% מהם אמרו כי היו מעדיפים לצפות בטלוויזיה באמצעות מכשיר נייד, כגון אייפוד או לפטופ, ו-75% אמרו כי היו מעדיפים לצפות בסרטים תוך כדי תנועה.
אבל אולי הנתון החשוב ביותר, מנקודת מבטם של משווקים ומפרסמים, הוא ש-84% מהמילניאלים משפיעים על האופן שבו רוכש משק הבית את שירותי הטלוויזיה שלו, ו-83% מהם משפיעים על הרכישה של שירותי האינטרנט. הנתון נשאר בתוקפו גם כאשר הצעירים כבר אינם מתגוררים בבית ההורים. החוקרים קבעו, כי "הטכנולוגיה היא דם החיים של הדור הזה.... המילניאלים חשים שאורח חייהם ישתנה באורח דרמטי אם תשלל מהם גישה לרשת".
מי שכבר גזרה קופון מתשומת הלב שהיא מעניקה לדור הצעיר היא אפל: חברת המחקר MetaFacts מצאה השבוע שאפל הצליחה להגדיל את נתח השוק שלה בתחום המחשבים האישיים, ולהפוך ליצרנית המחשבים השלישית בגודלה בארה"ב, משום שמילניאלים בוחרים בה בתור יצרנית המחשב השני או השלישי של משק הבית. ככאלה, צעירים הם סוכני השפעה של אפל על השוק הכללי.