צרות בנטפליקס: גל ביטולי מנויים בעקבות עליית הסרט Cuties
ענקית הסטרימינג ספגה ביקורות נוקבות בטענה שהסרט הצרפתי מציג ילדות קטנות בצורה מינית. שיעור הביטולים היומי זינק פי 5
נטפליקס חווה גל של ביטולי מנויים בעקבות השערורייה שפרצה סביב הסרט הצרפתי "חמודות" (Cuties). לפי חברת ניתוח הנתונים אנטנה (Antenna), שיעור הביטולים של מנויים בענקית הסטרימינג זינק פי 5 לעומת השיעור הרגיל לאחר העלאת הסרט לשירות. נתונים דומים התקבלו גם מחברת הניתוח YipitData, שהוסיפה כי נרשמה עלייה משמעותית בביטולים בארה"ב בסוף השבוע הקודם בעקבות השערוריה.
- נטפליקס תנצל את היתרון שגדל במגפה ותשקיע בתכנים
- "תמיד השטן": פרויקט איכותי על הנייר שנכשל בתוצאה
- מנכ"ל נטפליקס: הקורונה העניקה לחברה "מזל טוב"
נטפליקס ספגה ביקורות נוקבות בטענה שהסרט מציג ילדות קטנות בצורה מינית. בימים האחרונים זוכה גם ההאשטאג #לבטלנטפליקס (#CancelNetflix) לעניין רב במדיה החברתית.
מנטפליקס סרבו להגיב.
נטפליקס אמנם התמודדה בעבר עם גלים של ביטולים, אולם נראה שהפעם שיעור הביטולים גבוה במידה ניכרת. לפי אנטנה, נטפליקס ספגה ביטולים גם בשנה שעברה לאחר השקת השירות המתחרה מבית דיסני, אולם אז מדובר היה בעלייה של פי 1.7 של ביטולים ביום. עם זאת, לביטולים לא צפויה להיות השפעה מתמשכת על מאגר המנויים של החברה. לפלטפורמה יש מעל 182 מיליון משתמשים ברחבי העולם והיא המובילה הברורה בשוק הסטרימינג.
נטפליקס אינה לבד בהתמודדות עם קריאות לחרם. בשבוע שעבר קים קרדשיאן וסלבריטאים רבים אחרים "הקפיאו" את חשבונות האינסטגרם והפייסבוק שלהם במחאה על כך שהפלטפורמות מאפשרות לפרסם דברי שטנה ומידע שגוי. בחודש שעבר הודיעו מעל אלף חברות - ממיקרוסופט ועד לסטארבקס - כי הן משעות את הפרסום שלהן בפייסבוק, אולם נראה כי למהלך לא הייתה השפעה משמעותית על מצבה הפיננסי של החברה.