מצטרפים למתחם: חנויות אופנה חדשות במתחם התחנה
מבוטיק עלמה ולולו ליאם ועד מיכל נגרין: חנויות ביגוד ואקססוריז חדשות נפתחות במתחם התחנה, שמסתמן כהצלחה
מתחם התחנה, שנפתח לפני כשמונה חודשים, ממשיך להתפתח ולפרוח, בעיקר בתחום האופנה. מעצבים שלהם יותר מחנות אחת בתל אביב מספרים שהתנועה במתחם ערה יותר מבשאר חלקי העיר, והאווירה החיובית מושכת מעצבים נוספים לפתוח חנות במקום. לחנויות הוותיקות, כמו רזילי, רונן חן, עידו רקנאטי ואמריקן וינטג', נוסף בשבועות האחרונים מספר לא מבוטל של חנויות.
החנות החדשה ביותר במתחם נפתחה לפני כשבועיים ושייכת למעצבת התכשיטים, האקססוריז והכלים אורנה לאלו, ובימים הקרובים יפתח שעריו הבוטיק עלמה, שעבר מרחוב בעלי המלאכה בתל אביב. לצד המעבר למתחם הבוטיק גם יחדל למכור קולקציות של מעצבים ישראלים ויתמקד ביבוא מותגים דוגמת ונסה ברונו, אנטיק באטיק ו־Shiva Diva.
מעצבים נוספים שפתחו חנות במקום הם יוסי קצב עם מותג בגדי הגברים סקאצ', לולו ליאם עם חנות המותג בנות ומיכל נגרין, שהחליטה לפתוח את חנותה ה־21 במספר כאן, במבנה העתיק שבמתחם, ששימש כבית מגורים למשפחה טמפלרית. לדברי נגרין: "אמנם זו לא החנות הראשונה שאני משיקה בארץ, אך החידוש בה מאוד מרגש אותי. הקונספט של החנות הוא הפוקוס על האופנה, והקו העיצובי שלה מאפשר לי להציג את המוצרים שלי בצורה שונה, עם קולקציות חדשות ומפתיעות".
חנות הנעליים שופרא פתחה סניף נוסף במתחם לפני כחודשיים, צמוד לזה שנפתח סמוך להשקה. הסניף החדש, המעוצב בסגנון לופט של אמן עם רהיטים ממוחזרים, כולל בין השאר גם קיר שלם המוקדש לסניקרס בלבד. החנות בלינקי אוללה, המציעה אביזרים כמו תיקים ותכשיטים נוסף על ליין בגדים מיובאים, נפתחה גם היא לפני כחודשיים.
סטודיו נועה, שמתמחה בעיצוב בגדי ילדים ונשים, הגיע למתחם לאחר שהמעצבת, נועה יער, החליטה לראשונה לפתוח חנות נוספת לזו שברשפון, בזכות אופיו המיוחד של המקום. "המתחם ממוקם בתל אביב, אך אינו תל־אביבי", מסבירה יער. "אופי הקנייה שונה מזה שבקניון, מפני שזה מתחם בילוי ופנאי בניחוח נוסטלגי, עם אהבה".
מתחם התחנה שופץ במשך תקופה של יותר משבע שנים, בהשקעה של כ־150 מיליון שקל. המיקום בפאתי נווה צדק והחניון הגדול הצמוד למקום הופכים את המתחם למועדף על מבקרים מחוץ לתל אביב ותיירים.
בעלי החנויות מספרים כי התנועה במתחם ערה, וכוללת קבוצות ומבקרים בודדים שמגיעים כדי לספוג את האווירה המיוחדת. חלק מהמעצבים הביעו חשש כי המתחם עלול להפוך למרכז בילוי למשפחות, שבאות לאכול גלידה וליהנות מהבריזה הימית ולאו דווקא לרכוש פריטי אופנה. עם זאת, המעצבים ובעלי החנויות מסכימים שהפוטנציאל גדול, ושיווק נכון יכול להפוך את המקום למרכז קניות מוביל.