$
אופנה

חדשות האופנה: מתכוננים לקיץ

המותג הצעיר סמפל מייצר בגדים ייחודיים, דורין פרנקפורט משיקה קו מוצלח לקיץ, וקולקציית הנשים של גולף שודרגה משמעותית

הדס שואף 11:1302.02.10

המותג הצעיר סמפל חודר אט אט לתודעה, כשסלבז מקומיות כמו אילנה ברקוביץ' הופכות למכורות. נופר מכלוף, בוגרת מחזור 2006 של שנקר, ואחותה עינב זיני, שהקימו את המותג לפני כשנתיים, מיצרות בגדים בולטים ועדכניים המשלבים ניטים, פאייטים ורקמות, ומצליחות לשמור על צללית כללית נקייה המשדרת נוחות מרבית. בכל קולקציה אפשר למצוא גם כמה דגמי עור בטיפול ובכביסה מיוחדת. השתיים מעצבות קולקציות קז'ואל וערב, שלהם הן מוסיפות עבודת יד ייחודית לכל דגם. מכלוף וזיני מקפידות למכור בחנויות מעטות המתאימות לשפת העיצוב שלהן. "אנחנו אמהות במשרה מלאה ועושות בגדים מתוך אהבה רבה. אנחנו לא רוצות להתמסחר, אלא מעדיפות להשקיע את זמננו במעט דגמים איכותיים", מספרת מכלוף. טווח מחירים: 300–5,000 שקל. להשיג בסטודיו בי"ל פרץ 11 חדרה, טל': 052-6827968.

 

סמפל. בגדים בולטים ועדכניים סמפל. בגדים בולטים ועדכניים

 

בתצוגת אופנה של דורין פרנקפורט שנערכה אתמול חשפה המעצבת הוותיקה את קולקציית הקיץ החדשה. התצוגה התקיימה בחדר לבן נטול קישוטים, וכל תשומת הלב הופנתה לדוגמניות ולקולקציה. הקולקציה האוורירית בהשראת גחליליות מורכבת מבדים קלילים ובהם חתכים ושסעים, שמעליהם נרקמו חרוזים המוסיפים עומק ותנועה. הדפסים רבים מופיעים כדפוסי

דורין פרנקפורט. קולקציה אוורירית דורין פרנקפורט. קולקציה אוורירית

חרסינה הולנדית, ויש גם הדפסי עלים וכן דוגמת נוצות טווס על הפריט כולו. הקולקציה טובה ומחדשת יותר מהקולקציות הקודמות. גזרות מתרחקות ומתקרבות לגוף ומשחקי נפחים מעניקים עומק נוסף וראוי לפרטי הקיץ האווריריים. וסטים מרובי בד בחלק הקדמי ומעט קצרים מאחור היו מוצלחים במיוחד, ושמלות הטוניקה בהשראת חולצות גבריות נראות מחמיאות. פחות מוצלחים היו פריטי השכבות, הכוללים בדים עם פסים ומעליהם בדי תחרה שקופים, וכן שילובים שונים של תחרות על שמלות כותנה. בקולקציה יועד מקום רב לשמלות: משמלות מיני קטנטנות ועד שמלות ארוכות ואווריריות. טווח מחירים: 188-985 שקל.

 

בשבוע שעבר הוצגה קולקציית הקיץ של גולף, שהפתיעה לטובה. קולקציית הנשים עברה שדרוג משמעותי מהעונה הקודמת, זאת בזכות מעצבים צעירים שיצאו לאחרונה מבתי הספר לעיצוב, שטביעת ידם הרעננה ניכרה במותג. אם בעבר התמקדו בגולף בבגדים קלאסיים, מחויטים ולא תמיד עדכניים, הרי שכיום לקחו שם תפנית חדה לעבר המגמות העכשוויות, והגישו קו עדכני, אך גם כזה שיכול להישאר שנים רבות בארון. המגוון הרחב מתאים לנשים במגוון גילים ובעלות סגנונות שונים. מחד, הקולקציה הפכה לצעירה יותר, ונראה כי גם בנות 16 ימצאו כאן את מבוקשן; מאידך הקהל המבוגר, שדבק במותג שנים רבות, לא ירגיש שזנחו אותו. בגולף מאמינים שהאשה הישראלית זקוקה לזמן ארוך יותר כדי לעכל את המגמות החדשות, ומכאן נגזר הקונספט - הבגדים הגיוניים באורכים ובגזרות, ומונחים על הגוף בנונשלנטיות.

 

הקולקציה חולקה לקבוצות עיצוב בהשראת נשים חזקות מהתנ"ך: "דלילה" המפתה זכתה לאינטרפרטציה רומנטית; "איזבל" קיבלה גירסה מחויטת ודומיננטית; "מלכת שבא" נתנה השראה לעיצוב בוהמייני הכולל מגוון ג'ינס בכביסות אגרסיביות; "חווה" עוצבה בהדפסים מעולם הצומח בגוני כחול פלדה מעושן בשילוב עם צהוב בננה. עוד בקולקציה "אסתר" ברוח פורימית־משהו, עם גזרות הומוריסטיות כמיני מנופח, ו"הגר" עם פריטים מפשתן בגוני אבן, חול ומשפחת הכחולים. מלבד הבגדים אפשר למצוא גם אקססוריז רבים, כמו נעליים וגרביונים דקיקים בדוגמאות תחרה.

 

קולקציית הגברים טובה פחות, ועל אף התחושה שיש שיפור - בהשוואה לעונה הקודמת - נראה שהגברים של גולף זקוקים למקצה שיפורים נוסף. טווח מחירים: 59–389 שקל.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x