סגור
גיא גדניר בוועידת Innovation Cocktail
(צילום: סיני דוד)

Innovation Cocktail
"אם יש פער בתחום של ניהול ושימור לקוחות הוא סביב שימוש במידע"

לדברי גיא גדניר, מנכ"ל ומייסד Journeyz, באירוע Innovation Cocktail של כלכליסט וסיסקו, "חברות לא תקצבו רכישה של שירותים חדשים. אם אתה רוצה לגדול או אפילו רק לשמור על שורת ההכנסות שלך - הכל תלוי בשימור"

"אם יש פער בתחום של ניהול ושימור הוא סביב שימוש במידע, בנייה של מידע נכון שאותו ניתן לנתח ולהפעיל אלגוריתם ו-machine learning על מנת לעשות את העבודה יותר יעילה", כך אמר גיא גדניר, מנכ"ל ומייסד Journeyz, במסגרת אירוע Innovation Cocktail של כלכליסט וסיסקו. ג'ורניז היא פלטפורמה לניהול לקוחות B2B שמיועדת להגדלה ושימור הלקוחות.
"Hubspot רחבה יותר, היא עוסקת במרקטינג וניהול לקוחות – CRM קלאסי. אנחנו מתמקדים בטיפול בצורה אינטליגנטית בתהליך משלב הרכישה ועד חידוש, הרכישה הבאה. ריטנשן ואקספנשן", הסביר.
לדבריו, חברות יודעות כבר איך ייראו התקציבים שלהן לשנה הקרובה ולכן, ב-2023 יהיה צורך במיקוד בשימור לקוחות. "חברות לא עשו הקצבה של תקציבים לרכישה של שירותים חדשים. אם אתה רוצה לגדול או אפילו רק לשמור על שורת ההכנסות שלך, הכל תלוי בשימור", אמר.