ועידת התחזיותמנכ"לית נספרסו ישראל: "משתפים פעולה עם חברה שמייצרת נעליים מקפה ממוחזר"
ועידת התחזיות
מנכ"לית נספרסו ישראל: "משתפים פעולה עם חברה שמייצרת נעליים מקפה ממוחזר"
סוניה נסטסה אמרה בוועידת התחזיות של כלכליסט והפניקס: "אנחנו נותנים שירות בתל אביב בעזרת מרכז לוגיסטי חדשני, מחסן רובוטי שמספק ללקוחות משלוחים תוך 90 דקות"
"מה אתם עושים כדי להשתפר?" נשאלה סוניה נסטסה, מנכ"לית נספרסו ישראל, בשיחה עם נועה גדות, בוועידת התחזיות של כלכליסט והפניקס.
על כך ענתה נסטסה: "הלקוח הוא המרכז של כל מה שאנחנו עושים. מה שאנחנו מנסים לעשות הוא להציע רמת שירות גבוהה ותשומת לב לכל הלקוחות. לא משנה אם הם קונים מהבוטיק או מהאתר. וגם צוותי ה-B2B, שפונים לשוק העסקי. אנחנו משתדלים לעשות זאת מהר ובקלות.
"כיום יש לנו מיזם פיילוט עם חברה שנקראת 1M רובוטיקס. אנחנו משרתים את תל אביב בעזרת מרכז לוגיסטי חדשני, מחסן רובוטי שמספק ללקוחות משלוחים תוך 90 דקות. זו הדרך שבה אנחנו מנסים להציע את השירותים הכי טובים שיש".
מה העתיד של שירות לקוחות של נספרסו?
"בשנה הקרובה, אנחנו מצפים להשיק עוד סוגי קפה חדשים. למשל, הכרזנו על קפסולות מתכלות מבוססות נייר. אנחנו גם נביא ללקוחות עוד מוצרי לייפסטייל, כמו קפה פונקציונלי, קפה עם ויטמינים; או קפה עם יותר קפאין חזק ומעורר. בנוסף, נציע קפסולות חדשות שדומות לקפה פילטר - שמתאים ללקוח הישראלי.
"אנחנו גם עובדים על חדשנות טכנולוגית, על מיחזור. למשל, אנחנו משתפים פעולה עם חברה שמייצרת נעליים מקפה ממוחזר, לאחר שלב מיחזור הקפסולות. אנחנו מסתכלים על טרנדים עולמיים, ועל מוצרים שישפרו את ההרגשה של הלקוחות.
ראשית, לאנשים אכפת שהחברות עושות טוב. שנית, אנחנו מתמקדים בוולנס (Wellness). יתרה מכך, שמנו לב שאנשים צריכים להיות בשליטה על המוצרים שהם בוחרים. אנחנו מציעים התאמה אישית כמעט לכל לקוח. אני רוצה להוסיף כמה חשובים לנו שיתופי הפעולה. זה יוצר הבדל וגם לקוחות יכולים לבוא אלינו ולהציע לנו הצעות לשיפור".