פורום היוניקורנסגיל פרי: "אנחנו מתמחים בהנפשת בני אדם - בלחיצת כפתור ובאמצעות AI"
פורום היוניקורנס
גיל פרי: "אנחנו מתמחים בהנפשת בני אדם - בלחיצת כפתור ובאמצעות AI"
המנכ"ל ומייסד־שותף של חברת D-ID אמר את הדברים בפורום היוניקורנס של כלכליסט ודיסקונט טק. פרי: "העולם עבר מטקסט ותמונות לווידאו, ולייצר וידאו איכותי, פרסונלי וברמה גבוהה לוקח הרבה זמן וכסף"
"הבעיה שאנחנו פותרים הוא שהעולם עבר מטקסט ותמונות לוידאו", מסביר גיל פרי, מנכ"ל ומייסד־שותף של חברת D-ID בפורום היוניקורס של כלכליסט, "על מנת לייצר וידאו איכותי, פרסונלי וברמה גבוהה לוקח הרבה זמן וכסף. אנחנו עושים את זה בלחיצת כפתור בעזרת AI. אנחנו מתמחים בהנפשת בני אדם".
אחד השימושים הנפוצים בטכנולוגיה של החברה היא לטובת פרויקטים עם השפעה חברתית. המפורסם שבהם הוא הפרויקט "הקשיבי בקולי" שהופץ במהלך השנה והציג הנפשה של חמש נשים שנרצחו על ידי בני הזוג שלהם. "הפרויקט הזה נצפה בכל ישראל", אומר פרי, "השתתפו בו יותר מ-80 עריות ומועצות. על פי מידע שיש לנו מהקו החם של הפרויקט, הוא הציל חיים כבר". פרויקט דומה נעשה בצרפת ועסק מודעות לאיידס. "בפרויקט הזה אפשרנו לנשאי איידס להעביר מסר אל עצמם כשהם צעירים לפני שהם חלו במחלה תוך כדי שאנחנו מנפישים את התמונות שלהם" מספר פרי, "זה היה מאוד עוצמתי ומרגש".
עוד פרויקט שהיה מאוד משמעותי של החברה היה עם חברת מיי הריטג' וכלל את הפיצ'ר Deep Nostalgia, המאפשר להפוך תמונות ישנות לסרטים קצרים שבהם המצולמים מניעים את פניהם בטבעיות כאילו הם עדיין בחיים. בזכות הפיצ'ר הזה קפצה האפליקציה של החברה למקום הראשון בהורדות באפסטור של אפל תוך שהיא עוקפת את טיקטוק, יוטיוב, אינסטגרם ופייסבוק. "במספר חודשים נעשו 95 מיליון הנפשות ברחבי העולם", אומר פרי, "יותר מ95 מיליון קריאות לAPI שזה המודל העיסקי שלנו, ועל זה משלמים לנו". פרויקט נוסף מציג אומנים שמתו מדברים על היצירות שלהם.
גיל פרי הוא מנכ"ל ומייסד־שותף D-ID, שנוסדה יחד עם סלע בלונדהיים ואלירן קוטה, יוצאי 8200. בחברה מועסקים 27 עובדים ועד היום גייסו 23 מיליון דולר חברת D-ID מפתחת את טכנולוגיות העתיד לתעשיית המדיה והבידור (Media and Entertainment) והיא מובילה עולמית ביצירת מדיה מבוססת AI.