חדשנות באשראי"אנו מזהים דפוסים והעדפות של הלקוח בזמן אמת"
חדשנות באשראי
"אנו מזהים דפוסים והעדפות של הלקוח בזמן אמת"
סמנכ"לית השיווק במימון ישיר אמרה בשבוע חדשנות וצמיחה בעולמות האשראי של כלכליסט כי בעזרת AI החברה "יוצרת פרופיל מקיף של המשתמש ומציעה לו תוכן שמתאים להעדפותיו"
כיצד ניתן להרחיב את היקף הפוטנציאל של לקוחות מלקוחות ש"סתם" מחפשים הלוואה לרכב ללקוחות שפוגשים את הרכב שהם צריכים בצורה ממוקדת? שאלה זו עמדה במרכז דברי שרית רדין, סמנכ"לית השיווק במימון ישיר.
"לאחרונה נכנסתי לחנות בגדים אהובה עליי", אמרה רדין, "ותוך כדי שיטוט בחנות גיליתי שהמדפים משתנים בהתאם למה שאני אוהבת. בחיפושיי גיליתי שכל פריט שאני ספציפית אוהבת נמצא בקדמת המדף, זה נשמע כמו קסם אבל בעולם הדיגיטלי זהו עתיד שנמצא כבר כעת בהישג ידנו".
לדברי רדין, "יש להבין כיצד משתמש לא מזוהה, כלומר אדם שאיננו מכירים, שיש לו העדפה כללית למכונית, הופך למשתמש מזוהה, כלומר לאדם עם שם ופרטים שמחפש דגם ספציפי של מכונית שהוא רוצה. ניתן לבחון את הטכנולוגיה המחברת בין המידע הדיגיטלי והפיזי, כאשר המשתמש גולש באתרים השונים, ומחפש רכב, המידע אודותיו נאגר ועובר למערכות של מימון ישיר, שם הטכנולוגיות, האלגוריתמים, ניתוחי הביג דאטה וכמובן הבינה המלאכותית הגנרטיבית יוצרים פרופיל מקיף של המשתמש, הכולל את כל הפעולות שביצע. כלים אלה מאפשרים לנו לזהות דפוסים והעדפות של הלקוחות בזמן אמת ולהתאים ללקוחות את התוכן שהם מחפשים באופן דינמי ומדויק. על ידי המידע שנאסף, מימון ישיר יכולה להציע ללקוחות הלוואות שמתאימות בדיוק לצרכים שלהם בזמן שהם מחפשים רכב. וכך אנו יכולים לייצר אינסוף מסעות לקוח מותאמים, וכפי שאין אף אדם שדומה לחברו, כך כל מסע צרכני הוא מסע אינדיבידואלי".
עוד ציינה רדין: "יתרון בולט נוסף של מימון ישיר הוא היכולת לחבר בין העולם הפיזי והדיגיטלי. כלומר כאשר הלקוח מבקר בסוכנות הרכב, הנציגים בסוכנות כבר מכירים את ההיסטוריה של הלקוח, הם יודעים באיזה רכב הוא מתעניין והרכב מחכה לו. הלקוח יודע כמה ישלם על הרכב וגם מה יהיה גובה ההחזר על הרכב. את ההלוואה הרי אישרנו מראש, וכך מימון ישיר מייצרת חוויית קנייה חלקה וכוללת. מימון ישיר מצטיינת בשימוש מתקדם בדאטה אף על פי שלקוחותינו מבקרים בנכסים דיגיטליים שונים".
עוד הדגישה רדין: "הטכנולוגיה מאפשרת חיבור של מידע רב למזהה לקוח אחד, וכך אנו מקלים על הלקוח בעת החיפוש ומגדילים את הפוטנציאל של מימון ישיר. בעצם המפגש עם מרבית מחפשי הרכב בישראל, איסוף המידע, מסע הלקוח והתאמת הפרסום של הנכסים הדיגיטליים מתורגמים להמרות יותר גבוהות ולשיפור של ביצועי המכירות".