סגור
כנס אייקומרס - ורד רביב שוורץ
(סיני דודפור )

כנס E-commerce 360
"תופעת הנווד הדיגיטלי התעצמה מאוד לאחרונה"

ורד רביב שוורץ, נשיאת הסטארט-אפ הישראלי Guesty בכנס E-commerce 360 של כלכליסט בשיתוף הפניקס: "עובדים סולידיים יכולים לעבוד חודש מיוון ומי שזיהה את הטרנד הזה הרוויח בגדול"

״בשנה האחרונה ראינו שאנשים מעדיפים לקחת דירה על פני מלון ותעשיית השכירות לטווח קצר הפכה להיות גורם מרכזי בתעשיית התיירות״ אומרת ורד רביב שוורץ, נשיאת הסטארט-אפ הישראלי Guesty בכנס E-commerce 360 של כלכליסט בשיתוף הפניקס.
״ההנפקה המוצלחת של AirBnb שמה את התחום על המפה, במקביל לקטליזטור של הקורונה, ובמקום לחפש חדר סטנדרטי חיפשנו משהו מיוחד שישכיח מאיתנו את העובדה שאנחנו רק שעתיים מהבית", אמרה שוורץ.
"הקורונה יצרה גם קהלים חדשים, אחד מהם זה בורחים מהעיר שרצו למצוא מפלט בכפר. בנוסף, יש נופשים ספונטניים שמחכים שיבטלו את ההגבלות ולעומתם המבטלים הידרתיים. כל אלה מכריחים את המשווק להיות מוכן לדקה ה-90. יש אפילו מושג חדש של ׳דירת בידוד׳: קהל שלא מחפש נופש אלא בא לחיות ולעבוד", הוסיפה.
״כל אלה משפיעים דרמטית על השיווק בתחום הזה. קודם כל ראינו מעבר מוחלט לאונליין, גם השיווק וגם התקשרות עם הלקוח לאחר השיווק. ולכן אנחנו צריכים לשווק מותג חזק של אירוח וחוויה. יש דגש על אלמנטים חדשים כמו ניקיון וביטחון והאם האיזור ירוק. כמובן שרוב התיירות עדיין מקומית וערוצי התקשרות המסורתיים יקרים לך ואתה שוקל לעבור לערוצים מקומיים ולא בינלאומיים להזמת החופשה״, אמרה שוורץ.

2 צפייה בגלריה
ורד רביב שוורץ guesty כנס e commerce 360
ורד רביב שוורץ guesty כנס e commerce 360
ורד רביב שוורץ
(צילום: עמית שעל)

"יש התאוששות בתיירות הבינלאומיות"
״בחודשים האחרונים יש התאוששות בתיירות הבינלאומיות ואנחנו רואים שוב הזמנות מראש. בארה״ב ההזמנות עלו ב-300% לעומת שנה שעברה והמחירים גבוהים יותר ב-30%. מושג הנווד הדיגיטלי שהכרנו לפני - אותם צעירים שמוכנים לעבוד מכל מקום - התופעה הזו מאז התעצמה והיום כמעט כולנו יכולים לעשות זאת, וזה מתקשר לטרנד האחרון של מחפשי איכות החיים שמנצלים את הזמן לבדוק מקומות חדשים ולשדרג את רמת החיים זמנית", אמרה.
"זה שהרבה חברות ימשיכו לאפשר לנו לעבוד מהבית אומר שהנוודים האלה כבר לא יהיו רק הצעירים, אפילו עובדים סולידיים יכולים לעבוד חודש מיוון ומי שזיהה את הטרנד הזה הרוויח בגדול. AirBnb למשל פתחו את האופציה לאפשר לך גמישות נכסים ולאפשר לך נוודות. ספקי שירותי התיירות צריכים להתאים את מודל השיווק והמודל העסקי שלהם כדי לא להישאר מאחור. ההשפעות האלה זולגות לעולמות הנדל״ן ועולמות השיווק״, סיכמה שוורץ.
2 צפייה בגלריה
מילוס יוון Kleftiko Beach, Milos החופים היפים 2020
מילוס יוון Kleftiko Beach, Milos החופים היפים 2020
מילוס יוון Kleftiko Beach, Milos החופים היפים 2020
(צילום: שאטרסטוק)