סגור
כנס הגיימינג של ישראל - בן פדהצור
(צילום: סיני דוד)

ועידת הגיימינג
מייסד משותף ב-Echo3D: עולם התלת ממד מחפש להיות פשוט כמו נטפליקס או ספוטיפיי

בן פדהצור בוועידת הגיימינג של כלכליסט בשיתוף Playtika ו-Google: "כיום קשה לבנות משהו בתלת ממד שכולם יוכלו להשתמש בו בקלות. בעזרת הכלים שלנו אפשר לעשות הזרמה איכותית למשתמשים וניתן לעשות את זה על מספר רב של פלטפורמות"

עולם התלת ממד רוצה ומחפש להיות פשוט כמו ספוטיפיי או נטפליקס, כך טוען בן פדהצור מייסד משותף וה-CTO בחברת Echo3D בוועידת הגיימינג של כלכליסט בשיתוף Playtika ו-Google. "תוכן תלת מימד נמצא כיום בכל מקום: משחקים, פרסומות, עיצוב ולמעשה בכל דבר. חשוב לדעת איך לנהל את זה שיש ריבוי פורמטים ואין משהו אחיד שעוזר לנהל את הכל. חשוב להבין שכיום מאוד קשה לבנות משהו בתלת ממד שכולם יוכלו להשתמש בו בקלות רבה, יש ריבוי עצום של פלטפורמות, נהיה קשה כי לייצר לאנדרואיד או לאייפון זה שונה ואם עובדים ביוניטי או כלי אחר זה יוצר בלבול עבור המשתמשים שלכם. זה מגביל את החוויה של השחקנים ואפשר לשפר את החוויה בצורה מאוד קלה", אמר.
לדברי פדהצור, "הבעיה קיימת גם בעולם הדו ממדי והתחלנו להשתפר שם. אם בעבר בעולם המוזיקה היו לנו אפליקציות רבות, כיום יש את ספוטיפיי וכנ"ל בעולם הסטרימינג של הוידאו, יש נטפליקס שמאפשרת לנו לקבל וידאו באיכות גבוהה בכל מקום שיש בו אינטרנט באיכות גבוהה.
"אנחנו בחברת Echo3D תרגמנו את אותו רעיון לתלת מימד אבל זה לא טריוויאלי ופשוט. זה תוכן כבד ומסובך שדורש המון פורמטים, שוקל המון וקשה מאוד לעשות סטרים בעיקר כאשר יש חיבורי אינטרנט לא טובים. לקחנו את כל הכובד שאפשרי ומתרגמים לכל פורמט בעולם ומפיצים את זה בעולם שמותאם לתלת ממד. אנחנו גם נותנים גישה לכל האובייקטים שיש על הפלטפורמה ולא מתחילים מאפס. אפשר בעזרת הכלים שלנו לעשות הזרמה איכותית למשתמשים וניתן לעשות את זה על מספר רב של פלטפורמות.
על פי פדהצור, "זה לא רק שליחת תוכן אלא מאפשרים גם לעדכן ולהתאים אותו על פי צורך של זמן ומקום. עושים התאמה לחגים השונים כמו שלג בכריסמס בארצות הברית, או התאמה לחנוכה בישראל והעדכון יהיה אוטומטי לכל אחד".