סגור
ועידת הגיימינג של ישראל 2024 - יובל מרקוביץ
(צילום: סיני דוד)

ועידת הגיימינג
"הפרס הכי גדול שקיבלנו היה מאפל בניו יורק. בחוץ היו הפגנות אנטי ישראליות ובפנים הרמת כוסית"

יובל מרקוביץ, מייסד משותף ב-Happy Juice Games, סיפר את הדברים בוועידת הגיימינג של כלכליסט בשיתוף גוגל ופלייטיקה. עוד הוסיף: " השווקים הגדולים שלנו במובייל הם ארה"ב, גרמניה, רוסיה, עיראק וברזיל. סה"כ מכרנו כ-700 אלף עותקים, 250 אלף במובייל"

"באתי לספר על הניסיון שלנו ביצירת Toast N' Play. אנחנו חברת אינדי שלא מבוססת על סטודיו גדול. זה משחק בסגנון של פעם, רק יותר עדכני. המשחק מכיל גם חידות שאתה הולך ופותר, וגם מיני-גיימס, חידות קטנות במהלך המשחק", כך אמר יובל מרקוביץ, מייסד משותף ב-Happy Juice Games, בוועידת הגיימינג של כלכליסט בשיתוף גוגל ופלייטיקה.
"ההשראה למשחק הם הילדים של השותף שלי – תומר וגל. הוא ראה איך הם משחקים. ההשראה העיצובית שלנו היא משחקים אבל גם סדרות כמו למשל Gravity Falls. אני עם הילדות שלי נהנה עד היום מלשחק".
"יצרנו משהו כמו חצי שעה משחק ואיתו התחלנו לגייס כסף. באנו עם הקטע המשחקי, עם המפלצת שראיתם, וצריך להילחם בה. זה בעצם קטע שסבתא שלי לימדה אותי. אחרי מסעות רבים הצלחנו לגייס כסף מקרן אמריקאית בשם Joystick Ventures. במשך שנתיים וחצי פיתחנו את המשחק, כתבנו את המשחק – שכלל 4-5 שעות משחק, 40 מיני-משחקים וב-30 שפות".
"יצרנו קהל גדול של Wishlist ,כלומר אנשים שירכשו את המשחק כשהוא יוצא. באוגוסט 2022 יצאנו עם המשחק, ובהתחלה הפלטפורמה של Steam קרסה. בהמשך זה הסתדר והמשחק תפס תאוצה. יוטיובר ברזילאי עשה סרטון עם 22 מיליון צפיות. עכשיו יש גם קהל בעיראק ובמדינות נוספות".
"קיבלנו לאורך הדרך כמה מועמדויות לפרסים משמעותיים, כמו למשל Dice Awards, שהתחרינו עם ענקיות כמו דיסני. בינואר 2023 השקנו את המשחק גם למובייל. השווקים הגדולים שלנו במובייל הם ארה"ב, גרמניה, רוסיה, עיראק וברזיל. סך הכל מכרנו כ-700 אלף עותקים עד היום, 250 אלף במובייל".
"הפרס הכי גדול שקיבלנו היה מאפל. קיבלנו וטסנו לניו יורק, בחוץ היו הפגנות אנטי-ישראליות ואנחנו בהרמת כוסית. חצי שנה אחר כך קיבלנו טלפון נוסף מאפל וזכינו בפרס נוסף מהחברה. כרגע אנחנו מתחילים פיתוח של משחק נוסף בשם Golem ובקרוב נצא לחפש מימון למשחק".