עבודה היברידית - השלב הבא כבר כאן
עבודה היברידית - השלב הבא כבר כאן
שנת 2022 תהיה השנה בה פעילות החברה עם עובדיה ומול הלקוחות תעבור טרנספורמציה דיגיטלית, שבה יתאפשר לנהל את הפעילות מכל מקום בעולם. חברת סיילספורס פיתחה את פלטפורמת Digital HQ המחברת בין העובדים, הלקוחות ובעלי הענין, המספקת לכולם חוויית שימוש זהה ויעילה
אם במהלך שנת 2021 מנהלים רבים היו מודאגים מהאופן שעבודת הארגון תתבצע, כיום ניתן לומר שמרבית החברות בעולם התרגלו למציאות חדשה וביססו דרכי עבודה יעילות והיברידיות, כל אחת בדרכה, המתאימה לצרכיה. כעת, שנת 2022 תהיה השנה בה טרנספורמציה דיגיטלית ובניית נאמנות בקרב לקוחות, שותפים ומחזיקי עניין בחברה יהיו בראש סדר העדיפויות של כל מנהיג עסקי. ראשי ארגונים מבינים כי על מנת להסתגל למצב החדש, שנוצר בעקבות מגפת הקורונה, חשוב לא רק להסתפק בחידושים שנוצרו בשנתיים האחרונות, אלא גם לאמץ דרך שתהיה דיגיטלית בעיקרה, מונעת מנתונים, ממוקדת לקוח, שתספק תוצאות מהר יותר.
אנו בסיילספורס, המובילה העולמית ב-CRM וטכנולוגיית ענן, פיתחנו פלטפורמה רב שכבתית המחברת בין העובדים, הלקוחות והשותפים בעולם בו עובדים מכל מקום, המחזקת את גישת ה-Customer 360 של החברה, הרואה את תפקידה במתן אפשרות לארגונים לקבל תמונה ברורה של 360 מעלות של פעילות לקוחותיהם ולספק לחברה מבט כזה על כל פן בפעילות מול הלקוח: שיווק, מכירות, סחר, שירות ועוד. יכולות אלו התרחבו לאחר רכישת חברת Slack על ידי סיילספורס, ואפשרו לנו לפתח מה שאנו מכנים Digital HQ.
Digital HQ בעצם מאפשר לעובדים, לא משנה מאיזו מחלקה הם, היכן הם נמצאים ודרך איזה ערוץ תקשורת הם מתקשרים – לקבל חווית שימוש זהה וכך גם השירות שהם ייתנו ללקוחותיהם יהיה זהה. ככל שה-Digital HQ, תופס תפקיד חשוב יותר, ולמעשה מהווה מטה פיזי של החברה, יותר חברות יחפשו ליישם אסטרטגיה שתאפשר לעובדים גישה נוחה לאפליקציות ולנתונים שהם צריכים כדי לבצע את עבודתם בצורה היעילה ביותר, מכל מקום. יתרון נוסף למערכת, המאפשרת לעבוד בהצלחה מכל מקום, הוא בגיוס עובדים וקידום ערך השיוויון ומתן הזדמנויות בחברה. ניתן לגייס ולהעסיק עובדים מכל מקום פיזי וכך גם מהפריפריה.
בנוסף, הטמעת Digital HQ, תספק ללקוחות ערכים אינקרמנטליים שישרתו אותם מול לקוחותיהם, בכל שלב במסע הלקוח. אם נציג בארגון, אשר כרגע נותן שירות, רוצה לדעת האם הלקוח עשוי לרכוש עוד משהו, או לחלופין אם יש לו בעיה היסטורית שחוזרת על עצמה מספר פעמים – הוא יוכל למצוא את המידע בזמן אמת, דבר המאפשר לו להתנהל מול הלקוח בצורה האופטימלית, תוך התייחסות לכל מקרה לגופו.
בדרך זו, במהלך השנתיים האחרונות, סיילספורס הפכה לקו ההצלה הדיגיטלי של אלפי חברות, ועבור רבות, Slack הפך למפקדה הדיגיטלית שלהם. בעוד העולם מתחיל להיפתח, סיילספורס יחד עם סלאק מובילים את המהפכה לעולם עבודה דיגיטלי במלואו - ראשון מסוגו.
אחת מחברות אלו היא ענקית הטכנולוגיה IBM. במהלך השנים האחרונות, החברה הסתמכה על Slack וסיילספורס כדי לשנות את הדרך שבה עובדיה עובדים, מתקשרים ומשרתים לקוחות. מאז הטמעת Slack בחברה, היא הפכה לדרך העיקרית שבה מתקשרים פנימית בחברה, וזה התגבר מאז פרוץ המגפה. זה תרם לא רק בהתנהלות הפנימית של החברה, אלא גם בהתנהלות מול לקוחות, אנשי מכירות, שותפים ועוד. הפלטפורמה אפשרה להם לחסוך זמן, כסף, ולייעל את העבודה של כל הצוותים. רצף העבודה ב-IBM השתפר, בעיקר עבור צוות המכירות ומאפשר להם לתקשר בצורה חלקה יותר וכך לקדם עסקאות מהר יותר וכך להצמיח את העסק.
בניית Digital HQ פירושה לחשוב היטב על התשתית הדיגיטלית שמחברת את כולם בארגון, לעזור להם למצוא דרכים חדשות לחדש, לשתף פעולה ולהישאר מחוברים. מהפכה זו הינה הזדמנות של פעם בדור לחברה להמציא את עצמה מחדש ולהפוך את עבודתה לגמישה, מכילה ופרודוקטיבית יותר.
איתי מרגלית, הוא סמנכ"ל אזורי ומנהל מערך המכירות של Salesforce בישראל