ועידת לונדוןסמנכ"ל התפעול בפינארו: "נוכל לספק שירותי תשלום ברחבי עולם"
ועידת לונדון
סמנכ"ל התפעול בפינארו: "נוכל לספק שירותי תשלום ברחבי עולם"
משה סלפין אמר את הדברים בוועידת Mind The Tech של כלכליסט בלונדון. סלפין מספק הצצה לכיווני החברה שמעניקה פתרונות תשלומים, לאחר שנרכשה על ידי ענקית אמריקאית שמתמקדת בתשלומים וסליקה
"החיבור בין Finaro הישראלית ל־Shift4 האמריקאית יאפשר לחברה לספק את פתרון התשלומים המלא שלה בכל העולם" — כך הצהיר סמנכ"ל התפעול והטכנולוגיה של פינארו, משה סלפין בוועידת Mind The Tech של כלכליסט בלונדון.
"פינארו הוא למעשה בנק אירופי וספק שירות תשלומים. מדובר במוסד שמעניק אשראי לסוחרים באירופה, ומאז השנה אנו מספקים גם שירותי בנקאות והנפקות", אמר סלפין. בתחילת החודש פינארו (קרדורקס לשעבר) נרכשה על ידי חברת הסליקה Shift4 תמורת 575 מיליון דולר.
"מדובר בחברה אמריקאית המספקת שירות תשלומים וממוקדת עסקאות במסמך מלא בשוק הצפון אמריקאי", אמר סלפין. "Shift4 היא מהחברות המובילות בצפון אמריקה שמעניקות שירותי תשלום באמצעות כרטיס נוכח או בלעדיו. עם לקוחותיה נמנות דיסני, טיקט מאסטר, הילטון, ורבים מאירועי הספורט בארה"ב.
"הרעיון שלהם היה להפוך לשחקן בינלאומי ולעשות את מה שפינארו עושים, שהוא שירות תשלומים במסחר מקוון חוצה גבולות. החיבור בינינו יספק לנו פתרון לשירות תשלומים מלא שיינתן ברחבי העולם, בין אם באמצעות שוברי מתנה או בלעדיהם ויתבסס על הטכנולוגיה והשירותים המשותפים של שתי החברות".
מה מבדל אתכם מחברות אחרות בשוק?
"פינארו מציעה את המגוון המלא של השירותים: אנו מחזיקים ברשיון למתן שירותי בנקאות, מתן אשראי והנפקות ויש לנו את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לספק את כל אלה לסוחרים שלנו, כך שהודות ליכולות ולטכנולוגיה שלנו הם יכולים לזכות ב־Acceptance rates טובים יותר. בעצם אנחנו יכולים לאשר הרבה יותר עסקאות באותה רמת סיכון בהשוואה למוסדות אחרים ולספק תובנות מבוססות נתונים שבאמצעותן יוכלו לנהל טוב יותר את עסקיהם. הם גם יוכלו להינות מקשרינו בעולם ומההבנה שלנו בתחום הרגולציה".
מה האתגרים המרכזיים שאתה מזהה היום בשווקים?
"על רקע המגפה והמתיחויות הגלובליות והכלכליות, אני סבור שהאתגר המרכזי הוא להגיב במהירות לסביבה המשתנה. השילוב בין טכנולוגיה לתהליכים עסקיים והכרה של הרגולציות הם אחד האתגרים הגדולים העומדים בפני סוחרים וצרכנים".