ועידת לונדון"ספורט ממקד מאות־מיליוני צופים יחד"
ועידת לונדון
"ספורט ממקד מאות־מיליוני צופים יחד"
אסף פלד, מינט מדיה: "הקהל הדיגיטלי שלנו עצום, מגזין ספורט יגדיל אותו". סטיב קנלה, ספורטס אילוסטרייטד: "אנשים רוצים גם העמקה בספורט"
"שיתוף הפעולה החדש בין Minute Media לבין Sports Illustrared יוצר עבורנו הזדמנויות חדשות", אמרו סטיב קנלה העורך הראשי של המגזין ואסף פלד מייסד ומנכ"ל מינט מדיה בשיחה עם ירדן רוזנסקי מכלכליסט. בשנה האחרונה מינט הישראלית רכשה את הפעילות של מגזין הספורט היוקרתי ובוועידה אמרו השניים שספורט הוא כיום התחום היחידי שבו יש ערך משמעותי לשידור חי ויכולת למקד ברגע אחד מאות־מיליונים של צופים.
היית במגזין כ־30 שנה והעורך שלו כ־5 שנים, ספר לנו עליו.
קנלה: "אנחנו אחד המגזינים האיקונים בהיסטוריה של הספורט האמריקאי. מותגים רבים חולמים להכרה כמו שלנו, ויש לנו תוכן עצום שאנשים אוהבים".
מינט הודיעה שזו הרכישה הגדולה בהיסטוריה שלה, מה בכוונתכם להרוויח מרכישת המגזין?
פלד: "הבנו שבאמצעות הטכנולוגיה שלנו ביכולתנו לקדם מותגי ספורט ולא רק את המגזין. רכשנו את האפשרות להפיץ אותו דיגיטלית ויש לנו הרבה להרוויח מהשותפות. הקהל הדיגיטלי שלנו הוא עצום ואם נשלב את הפורטפוליו של שני הגופים — נגיע למקומות הגבוהים ביותר של הספורט־מדיה בארה"ב. בכוונתנו לחזק את המותג גם באירופה ובכל העולם. חובבי ספורט הם מאוד צעירים כיום, ורובם עוקבים אחרי ספורט דרך המובייל שלהם קודם כל. אנחנו משתמשים בטכנולוגיה שתאפשר את החשיפה של הצרכנים הללו לספורט. אנחנו נתמקד בחדשנות, טכנולוגיה, מובייל לפני הכל ונחדש את הדרך בה אנחנו מעבירים את הסיפור של ספורט אילוסטרייטד".
איך עושים מונטיזציה של התחום לא רק בפרסום?
קנלה: "תחום הפרסום עצום ממדים ובעיקר תחום הווידיאו, וזה יהיה מיקוד חשוב שלנו. אבל אנחנו נחפש עוד דרכים ליצור הכנסות. בעבר הרווחנו בעיקר ממנויים ואנחנו ננסה להרחיב את החשיפה גם לעולם הדיגיטלי: נבקש מאנשים להיות חלק מהקהילה שלנו ולא רק לשלם על המנוי. אנחנו מסוגלים להביא קהל עצום שיהיה ממוקד סביב השידור החי".
יש לקהל יכולת להתמקד בניתוח מעמיק של ספורט מעבר לכמה עשרות שניות?
קנלה: "הקהל משתנה והדרך של צריכת ספורט משתנה אבל באותו זמן אנחנו חשים שיש תשוקה עצומה לתוכן ואנשים רוצים להיות חלק מהשיח, וזה כולל נוסטלגיה, צפייה בסרטים דוקומנטריים, לבנות עוד ועוד סיפורים כאלה ולהכניס אותם גם לעולם הוידיאו זה אזור שבו אנשים מאוד מעורבים , אנשים רוצים לחוש את עולם הספורט ואני רוצה להגיע אליהם בכל שלב. האתגר הגדול שלנו הוא להגיע לכל קהל הספורט, ואני רוצה למצוא דרך להגיע אליהם. אני רוצה שנהיה הרבה מעבר למגזין — אלא פלטפורמה רבת אמצעי מדיה".