ועידת הגיימינגמנכ"לית Incredibuild: "המטאוורס דורש כוח עיבוד וזה דוחף אותנו קדימה"
ועידת הגיימינג
מנכ"לית Incredibuild: "המטאוורס דורש כוח עיבוד וזה דוחף אותנו קדימה"
תמי מזאל-שחר אמרה את הדברים בוועידת הגיימינג של כלכליסט בשיתוף גוגל ופלייטיקה. לדבריה "המציאות הרבודה, ARVR, התחילה את דרכה מגיימינג ואמנם יש שם בעיית חומרה מאוד משמעותית אבל ברור שהדבר הזה ייפתר"
"מאחורי עולם המשחקים יש תעשייה שלמה של פתרונות כדי לתת את כוח העיבוד, המהירות והאיכות על מנת שכל אחד מ-3 מיליארד גיימרים בעולם יקבלו את החוויה האופטימלית ויוכלו להמשיך למלא את התעשייה הזאת שמספקת לעולם סוג של נחמה גם בתקופת משבר וגם בתקופת צמיחה", כך אמרה תמי מזאל-שחר, מנכ"לית Incredibuild בוועידת הגיימינג של כלכליסט בשיתוף גוגל ופלייטיקה.
תעשיית הגיימינג היא תעשייה של 180 מיליארד דולר. "זה עולם מאוד תחרותי. משחקים לוקח שנים לפתח, יש 3 מיליארד גיימרים בעולם, מתוכם מיליארד בעולם ה-PC והקונסולות והדרישות שלהם לא מתפשרות. הם דורשים איכות, חדשנות, מהירות, פיצ'רים – כוח העיבוד הנדרש לכך הוא מטורף".
"כמות הכסף האדירה וכמות הפיתוח הנדרשת משפיעות על כל מה שקורה מאחורי זה – טכנולוגיית הענן, היום גם אמזון, גם מיקרוסופט וגוגל מנסות ליצור סטודיו על הענן. לתת אופטימיזציה למפתחים שברגע שהם נכנסים תהיה להם אפשרות לפתח ישירות בלי כל ההשקעה הראשונית של לקנות את הסרברים ולהביא את כל התוכנות. הסטודיו על הענן משתמש בתוכנות כמו incredibuild כדי להתחיל לעבוד", אמרה.
"המציאות הרבודה, ARVR, התחילה את דרכה מגיימינג ואמנם יש שם בעיית חומרה מאוד משמעותית עדיין שגורמת לכך שהחוויה עדיין לא נמצאת במיטבה אבל ברור שהדבר הזה ייפתר", אמרה מזאל שחר. לדבריה, "איך שלא הופכים את זה המטא-וורס דורש כוח עיבוד. כשמדובר על סטרימינג רוחב הפס הוא קריטי כי לאף אדם שמשחק לא תהיה סבלנות לתקלות, לכן זה דוחף אותנו קדימה וכמובן כך גם הבלוקצ'יין וה-NFT".
כאשר יש טכנולוגיה טובה היא 'זולגת' בין התעשיות. לדבריה: "היום בתעשיית האוטומוטיב, הדיזיין של כל הרכבים החדשים משתמשים ב-Unreal, מנוע הגרפיקה של אפיק, שהוא המנוע הטוב יותר הקיים היום. הסדרה מנדלוריאן היוותה את המהפכה בתחום המדיה והבידור כאשר במקום להשתמש במסך ירוק השתמשו ב-Unreal. דמיינו שבעבר כששחקן היה צריך לשחק שדרקון רודף אחריו בסיטואציה של מדע בדיוני מוחלט הרבה פעמים היה מאחוריו מסך ירוק והוא שיחק כמיטב יכולתו. היום מנדלוריאן הכניסו את ה-Unreal גם לשם ובעצם השחקן רואה את הדרקון רודף אחריו, יש לו חוויה הרבה יותר ריאלית ולכן זה נראה גם יותר טוב".
"האתגרים של עולם הפיתוח הם התחרות העזה, הזמן שלוקח להוציא משחק הוא אדיר, לפעמים שש-שבע שנים, והזמן הוא האויב הכי גדול. כמו כן, הצורך בעוד ועוד כוח עיבוד שהולך וגדל מול המגבלות של השוק ומצד שני הענן שהוא עדיין מאוד יקר לתחום הפיתוח. פחות מ-5% מהמפתחים משתמשים בענן".